  • 11. Data: 2003-01-14 09:19:34
    Temat: Re: mBank - bankomaty
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 14 Jan 2003, Kazimierz wrote:

    > Jesli bankomat nie jest wbudownay w sciane oddzialu Millenium to nie masz
    > sie czego obawiac. Na 100% jest bezprowizyjny.

    Przeciez ktos tu juz pisal, ze zaplacil prowizje za bankomat w
    supermarkecie. Nie bylo go na tej liscie mBanku...
    M.

  • 12. Data: 2003-01-14 09:21:57
    Od: j...@p...onet.pl

    Przeciez ktos tu juz pisal, ze zaplacil prowizje za bankomat w
    > supermarkecie. Nie bylo go na tej liscie mBanku...

    Jeżeli myślimy o tym samym przypadku (Wrocław, Carrefour) to akurat ten
    bankomat jest w oddziale Millenium.

    Jacek

  • 13. Data: 2003-01-14 09:22:29
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości:
    > Przeciez ktos tu juz pisal, ze zaplacil prowizje za bankomat w
    > supermarkecie. Nie bylo go na tej liscie mBanku...

    Nie kojarze, ale mozliwe ze bylo.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 14. Data: 2003-01-14 12:13:14
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b00ka7$1l8$1@foka.acn.pl, Kazimierz wrote:
    > Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    it.pw.edu.pl...

    > Jesli bankomat nie jest wbudownay w sciane oddzialu Millenium to nie
    > masz sie czego obawiac. Na 100% jest bezprowizyjny.

    Zreszta te same kryteria Euronetowosci dotyczą klientów Lukasa eKonto PRO.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-01-14 12:33:12
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On 14 Jan 2003 j...@p...onet.pl wrote:

    > Jeżeli myślimy o tym samym przypadku (Wrocław, Carrefour) to akurat ten
    > bankomat jest w oddziale Millenium.

    Nie, mowa byla o Auchanie w Warszawie. Pisalem tez o roznicach miedzy
    spisem mBanku a tym na stronie Sebastiana. Bylo tego kilka sztuk w
    Warszawie.
    M.

  • 16. Data: 2003-01-14 22:10:28
    Od: "lucgor" <l...@p...onet.pl>

    >On Mon, 13 Jan 2003, Kazimierz wrote:
    >Trudno, zebym nosil
    >wydrukowana liste i za kazdym razem sie zastanawial, czy ten bankomat jest
    >prowizyjny czy nie.

    Wcale nie trudno

    We Wrocławiu bankomatów Euronetu jest kilkanaście, z miejscowościach w
    promieniu 200 km od Wrocławia około dziesięćiu.

    Skopiowałem sobie odpowiednie fragmenty listy ze strony www (Ctrl-C) i
    wkleiłem do Worda (Ctrl-V) i mam mini wydruki razem z kartą.

    W praktyce i tak do wypłat korzystam najczęściej z trzech "po drodze" i "za
    rogiem".

    W większym mieście nie ma problemu z bezprowizyjną wypłatą.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 17. Data: 2003-01-15 07:46:47
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 14 Jan 2003, lucgor wrote:

    > Wcale nie trudno
    >
    > We Wrocławiu bankomatów Euronetu jest kilkanaście,

    W Warszawie ok. 100, a bywam nie tylko w tym miescie. :P

    M.

  • 18. Data: 2003-01-16 10:55:04
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Michal Sawicki wrote:

    > Wiec dlatego unikam wyplat karta mBanku. :P Trudno, zebym nosil
    > wydrukowana liste i za kazdym razem sie zastanawial, czy ten bankomat jest
    > prowizyjny czy nie. Wole przelac do PKO lub Lukasa i wyplacac bezstresowo.

    Nie ma takiej potrzeby, bo bankomaty Milenium nie akceptują kart
    maestro.
    Jak na czymś co wygląda jak Euronet jest naklejka Maestro to jest to na
    pewno prawdziwy Euronet; jeśli nie ma to Milenium

    pzdr

    Tomek