  • 1. Data: 2003-01-12 13:18:24
    Temat: Mam w Lukasie - jaki inny bank
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    Czesc,

    Obecenie mam konto w Lukasie e-Konto, ale czytajac dzisial posty na tej
    grupie (zle o Lukasie) zastanawiam sie jaki jest lepszy bank. Wnioskuje ze w
    Lukasie jest male oprocentowanie drogie kredyty, czesto nie dziala. A kiedys
    byl calkiem konkurencyjny.

    Jaki bak teraz polecacie mBank czy jakis inny?

    dziekuje

  • 2. Data: 2003-01-12 20:55:02
    Temat: Re: Mam w Lukasie - jaki inny bank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    Wnioskuje ze w
    > Lukasie jest male oprocentowanie drogie kredyty, czesto nie dziala.

    eeee - cjhyba nie jest tak zle jak myslisz? Zreszta opiniujesz sie
    czyims doswiadczeniem, a nie bazujesz na swoich? Dziwne :) Wiele osob
    wiesza psy na BZWBK - ja go tam lubie - to samo z KB (o Fortisie nie
    wspomne ;).

    Jednym slowem - jest ok.

    Co do nizszego oprocentowania kredytow - jesi z nich nie korzystasz -
    po co sie przenosic? JEsli juz do zobacz PKO BP, Fortis, Multi itp (ja
    aktualnie najwiecej korzystam z Multi i jestem b. zadowolony :)

  • 3. Data: 2003-01-13 09:03:11
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik piotr pisze:

> [...]
    > Lukasie jest male oprocentowanie drogie kredyty, czesto nie dziala. A kiedys

    E tam. Przesadzasz. Mi by się w Lukasie podobało...
    Gdyby nie to "klient powinien być obsługiwany na siedząco".
    I wchodząc, robimy jak na komendę - siad.
    A ja wolę postać. Siedzę cały czas w pracy. Ale siadam.
    Wyglądałbym niecodziennie stojąc w Lukas Bank.

  • 4. Data: 2003-01-13 10:27:54
    Od: "Waldemar Cieciuch" <w...@p...onet.pl>

    "piotr" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
    kiedys
    > byl calkiem konkurencyjny.
    >
    > Jaki bak teraz polecacie mBank czy jakis inny?

    Weź pod uwagę to, że na grupie odzywają się ludzie szukający odpowiedzi na
    dręczące ich pytania, reszta to wkurzeni klienci banków, przekonani (choć
    nie zawsze mają rację), że bank ich okradł. Głosów uwielbienia nie słychać
    bo to grupa dyskusyjna a nie przerwa na reklamę. Posty na grupie to nie
    wszystko, własne odczucia też są ważne.

    Ostatnio wywrałem się z przeszło 4 letniej niewoli banku PKO S.A. i
    przeszedłem do LUKASA (e-konto PRO) i stałem się szczęśliwym człowiekiem.
    Jeszcze dwa miesiące temu o wielu usługach bankowych, które są w ofercie
    wielu normalnych bankow, nawet w najśmielszych snach nie odważyłem się
    marzyć. Teraz np. wiem ile kasy jest na moim koncie - fajnie nie?

  • 5. Data: 2003-01-13 22:36:25
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    tez tak mam, ale jestem jeszcze trakcie pozbywania sie konta w PKO

    Użytkownik "Waldemar Cieciuch" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:avu4bl$n64$1@news.onet.pl...

  • 6. Data: 2003-01-15 10:38:27
    Temat: Odp: Mam w Lukasie - jaki inny bank
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    od prawie roku mam ekonto PRO, poza kosmetycznymi bledami jest ok, mam go
    jako drugie konto, ale w sumie dzieki darmowej infolinii (2 razy korzystalem
    ale jednak) wysunal sie na pierwszy plan, obecnie wszystkie przelewy za
    czynsz, gaz, wode, itp robie z lukasa
    dodatkowo VC i jest git

    te moje minusy w porownaniu z e-PKOBP,
    wyciagi, historia rachunku jest malo szczegolowa... w e-pkobp na wyciagu czy
    nawet w necie mam podane dokladne dane, np:
    przedmiot zakupu : telefonu
    miejsce : MM ul..... itp
    Kasa: podany numer kasy w sklepie
    no i kwota...

    po drugie... dostajac dostajac przelew z zewnatrz, znam imie , nazwisko,
    adres tej osoby ale nie widze jej numeru konta... bleble

    po trzecie... majac zdefiniowane wszystkie przelewy- tzn odbiorcow np TP
    SA... zadzwonilem po raz pierwszy na lukas linie
    i chcialem sprobowac zaplacic za telefon... musialem panience (ach te
    wroclawianki) dyktowac numer konta i takie tam dane raz jeszcze, mimo ze w
    moim "profilu" bylo juz wszystko wpisane
    przelew oczywiscie poszedl, ale na drugi dzien jak chcialem sprawdzic czy na
    poprawne konto wyslalem...widzialem tylko w histori rachunku Telekomunikacja
    Polska, faktura nr ...... ZNOWU NIE WIDZE NUMERU KONTA

    to takie podstawowe ale bardzo zasadnicze wady

    zglaszalem do lukasa i maja popracowac... ale zycie jest zycie.... e-pkobp
    do tej pory nie wprowadzila sugestii mojego kolegi..
    po pierwszym zalogowaniu do epkobp i majac akurat linuxowy semestr na
    studiach az prosilo sie aby byla informacja o OSTATNIM LOGOWANIU, dwa lata
    temu napisali w odpowiedzi ze wprowadza to
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-01-15 10:44:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b03dip$14l$1@news.onet.pl, Damian wrote:

    > po drugie... dostajac dostajac przelew z zewnatrz, znam imie ,
    > nazwisko, adres tej osoby ale nie widze jej numeru konta... bleble

    Nie widac tez niestety, do kogo byl przelew - istotna wada przy koncie
    wspolnym.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-01-15 11:10:33
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    i jeszcze jedna wada
    majac konto w Lukas Banku uznalem ze latwniej bedzie o raty w Lukasie...nic
    bardziej mylnego

    maksymalne obciazenie VC w LB system w Lukas Raty widzi jako kredyt... a nie
    ma co myslec o rozsadnych ratach jak ma sie zaciagniety kredyt...nawet
    teoretycznie... latwo sie to opisuje, ale jak Pani z infolini LR na moje
    pytanie dlaczego taka niska kwota na zakupy na raty...bo ma pan kredyt...ja
    ? kredyt? TAK, pewnie pan zapomnial
    dopiero po kilku telefonach dowiedzialem sie jaka to kwota i skojarzylem z
    VC...
    wiec nie mozna miec i konta w LB i mozliwosci zakupow na raty... ...chyba ze
    czegos taniego
    albo zarabia sie bardzo duzo a wtedy nie kupuje sie na raty bo i po co

    pozdrawiam

    ale generalnie LB jest ok...mam nadzieje to kwestia czasu i efekt braku
    doswiadczenia, i bedzie dobrze ..kiedys

  • 9. Data: 2003-01-15 14:01:00
    Od: "Waldemar Cieciuch" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    Telekomunikacja
    > Polska, faktura nr ...... ZNOWU NIE WIDZE NUMERU KONTA

    Witam,
    w menu przelewów można klikając na dacie podejrzeć szczegóły przelewu, który
    wyszedł - również numer konta. W historii rachunku nie ma takiej
    możliwości - szkoda.
    Osobiście brakuje mi w "Historii konta" daty transakcji, jest data
    księgowania ale ....
    A z resztą ... na razie BARDZO ZADOWOLONY i tyle.
    Pozdrawiam
    Waldek