  • 1. Data: 2003-01-12 17:22:52
    Temat: mBank - bankomaty
    Od: "sojka" <t...@p...onet.pl>

    wtam
    chce sobie zalozyc e-Koto w mBanku i zastanawiam sie jak jest z bankomatami
    jesli chodzi o ten bank.
    gdzie najlepiej (najtaniej) wplacac pieniedze i wyplacac.
    poza tym chcialbym uslyszec Wasze opinie na temat tego banku i posiadania w
    nim konta.
    z gory dziekuje
    sojka

  • 2. Data: 2003-01-12 17:56:40
    Temat: Re: mBank - bankomaty
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik sojka napisał:

    >wtam
    >chce sobie zalozyc e-Koto w mBanku i zastanawiam sie jak jest z bankomatami
    >jesli chodzi o ten bank.
    >gdzie najlepiej (najtaniej) wplacac pieniedze i wyplacac.

    Wypłacać -- bankomaty Euronet. Wpłacać -- przelewem lub założyć sobie
    konto w Lukasie / LG i wpłacać w kasie, a następnie przelewać za darmo.

    >poza tym chcialbym uslyszec Wasze opinie na temat tego banku i posiadania w
    >nim konta.

    Moje są jak najbardziej pozytywne. Cóż więcej powiedzieć?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 3. Data: 2003-01-12 17:59:38
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > gdzie najlepiej (najtaniej) wplacac pieniedze i wyplacac.

    wplacac... hmm jakby Ci to powiedziec...
    jesli bedziesz mial konto _tylko_ w mBanku, to raczej
    nie wplacisz... chyba ze na poczcie z prowizja.

    Jesli nie mozesz dostawac pieniedzy glownie przelewem, to mBank (sam)
    nie jest dobrym rozwiazaniem...

    wyplaty: za darmo w bankomatach Euronetu. Jesli w Twojej miejscowosci
    nie masz ze dwu euronetow to hmm jakby to powiedziec... mBank (sam)
    nie jest dla Ciebie dobrym/tanim bankiem.

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2003-01-12 18:42:13
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    sojka wrote:

    > chce sobie zalozyc e-Koto w mBanku i zastanawiam sie jak jest z bankomatami
    > jesli chodzi o ten bank.
    > gdzie najlepiej (najtaniej) wplacac pieniedze i wyplacac.

    Wypłacać w bankomatach Euronetu. 3 wypłaty dziennie bez prowizji.
    Wpłacać nie wiem, ale chyba najlepiej aby pensja przychodziła przelewem.

    > poza tym chcialbym uslyszec Wasze opinie na temat tego banku i posiadania w
    > nim konta.

    Dopóki wszystko działa to jest ok. Jeżeli masz jakąś niestandardową
    sytuację, nietypowy problem to okazuje się, że obsługa wysiada.

  • 5. Data: 2003-01-12 19:21:32
    Od: "lucgor" <l...@p...onet.pl>

    wszystkie bankomaty sieci euronet
    pelna lista na stronie www.mbank.com.pl

    mBank - podobnie jak inne banki elektroniczne - jest w wielu sytuacjach
    bezkonkurencyjny, ale ma tez istotne ograniczenia wynikajace ze specyfiki
    bankowosci elektronicznej

    w konkretnej mojej sytuacji
    1. mieszkam w dużym miescie z rozwinieta siecia bankomatow euronet
    2. mam praktycznie bezplatny dostep do internetu w kazdej chwili
    nie wyobrazam sobie juz zycia bez banku elektronicznego

    i jak ostatnio sprawdzalem - mBank ma najszerszy zakres uslug bez oplat

    w gronie osob z ktorymi spotykam sie najczesciej - najblizsza rodzina i bliscy
    znajomi - prawie kazdy ma konto w mBanku

    uzytecznosc mBanku w naszej sytuacji (praktycznie bezplatny dostep do
    internetu) okazala sie tak duza, ze nawet drobne kwoty przekazujemy sobie
    elektronicznie

    podobnie jest ze srodkami na biezace utrzymanie gospodarstwa domowego -
    wiekszosc obrotow przechodzi przez mBank

    w moim przypadku i znajomych wplaty gotowkowe na konto mBanku praktycznie nie
    wystepuja - calosc wynagrodzen za prace przychodzi na mBank i z tego konta sa
    przelewy do PKO BP na oplaty stale i do innych bankow

    oplaty stale pozostaly w PKO BP, bo przenoszenie ich do mBanku uznaliśmy za
    klopotliwe

    a poza tym na wszelki wypadek dobrze miec tradycyjne konto i dostep do
    pieniedzy w drugim banku - tu bank PKO BP jako największy jest dla osob
    fizycznych bezkonkurencyjny

    reasumujac
    przy tanim nieograniczonym dostepie do internetu konto w banku elektronicznym
    jest baaardzo pozyteczne, a mBank jest w Polsce liderem

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-01-13 18:49:26
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Sun, 12 Jan 2003, lucgor wrote:

    > wszystkie bankomaty sieci euronet

    Od kiedy?

    > pelna lista na stronie www.mbank.com.pl

    Czyli ta lista obejmuje juz wszystkie? Nie ma pulapek?
    M.

  • 7. Data: 2003-01-13 20:18:30
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Michal Sawicki wrote:

    > Od kiedy?

    Od początku działania mBanku?
    Z zaznaczeniem, że bankomaty Millenium się nie liczą (ale to gołym okiem
    widać, że nie Euronet).

  • 8. Data: 2003-01-13 21:36:13
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    .it.pw.edu.pl...
    > Czyli ta lista obejmuje juz wszystkie? Nie ma pulapek?

    Niestety nie. Te ktore sa przy Millenium nie sa bezprowizyjne.
    Aczkolwiek u mnie na osiedlu byl Euronet bezprowizyjny kolo Millenium, a
    obok bankomat Millenium.
    Wiec nalezy kierowac sie lista na stronie.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 9. Data: 2003-01-14 07:27:45
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Mon, 13 Jan 2003, Kazimierz wrote:

    > Wiec nalezy kierowac sie lista na stronie.

    Wiec dlatego unikam wyplat karta mBanku. :P Trudno, zebym nosil
    wydrukowana liste i za kazdym razem sie zastanawial, czy ten bankomat jest
    prowizyjny czy nie. Wole przelac do PKO lub Lukasa i wyplacac bezstresowo.
    M.

  • 10. Data: 2003-01-14 09:13:26
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    it.pw.edu.pl...
    > Wiec dlatego unikam wyplat karta mBanku. :P Trudno, zebym nosil
    > wydrukowana liste i za kazdym razem sie zastanawial, czy ten bankomat jest
    > prowizyjny czy nie. Wole przelac do PKO lub Lukasa i wyplacac bezstresowo.

    Jesli bankomat nie jest wbudownay w sciane oddzialu Millenium to nie masz
    sie czego obawiac. Na 100% jest bezprowizyjny.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856