  • 1. Data: 2003-01-12 13:56:20
    Temat: moze nie ta grupa - pytanie o ubezpieczenie na dozycie/zycie w amplico life
    Od: "krisco" <k...@p...gazeta.pl>

    jest tu ktos taki co ma taka polise z ubezpieczeniem o nazwie senio lub
    zycie plus?
    to jest ubezpieczenie na zycie/dozycie.
    chodzi o kwoty jakie sie dostanie po tym czasie, jaki widnieje na polisie.
    ale najpierw niech sie zglosi co takie cos ma i jest w tym zorientowany i
    wie cos na temat wykupow takich polis.
    pozd i dzieki

  • 2. Data: 2003-01-12 18:31:18
    Od: "Figaro" <e...@h...pl>

    Poszukaj na alt.pl.biznes.ubezpieczenia.

  • 3. Data: 2003-01-12 20:04:41
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

> [...]
    > ale najpierw niech sie zglosi co takie cos ma i jest w tym zorientowany i

    Uwzam, ze lepiej zainwestowac w bezpieczny fundusz np. obligacji czy miec
    pieniadze
    na lokatach bankowych.
    Dlaczego?
    Po prostu zawsze mozesz takimi pieniedzmi dysponowac, np. w razie Twojej
    choroby lub
    choroby kogos bliskiego (czego Ci nie zycze).
    Jak fundusz bedzie mial kiepskie wyniki to mozesz latwo przeniesc do innego.
    A jak sie zdecydujesz na ubezpieczenie to juz musisz z nimi byc
    (duza strata w momencie przedterminowego rozwiazania umowy).
    Do tego duze oplaty (m.in. efekt skali - malo ubezpieczonych).
    Przez pierwsz lata masz w praktyce mniej pieniedzy niz wplacasz.

    Chyba, ze juz masz takie oszczednosci i chcialbys ubezpieczenie
    na wypadek smierci, ale z posta wynika, ze ma to byc raczej
    oszczedzanie na emeryture.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2003-01-12 20:32:02
    Od: "krisco" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Chyba, ze juz masz takie oszczednosci i chcialbys ubezpieczenie
    > na wypadek smierci, ale z posta wynika, ze ma to byc raczej

    nie pytam sie jako chcacy ale jako posiadajacy i to bylo zawierane wtedy ,
    kiedy nawet funduszy inwestycyjnych nie bylo.

    a ubezpieczenie na wypadek smierci to zwykle NW temu odpowiada i wystarczy-
    nie trzeba nic innego kombinowac, nie trzeba nic innego sie bawic.
    tak wiec szukam kogo duzo obeznanego z tymi sprawami celem wyjasnienia sobie
    zyskow z tej "inwestycji", ale moge tez kogos takiego nie znalezc - bo kto
    podcina sobie galaz na ktorej siedzi.

  • 5. Data: 2003-01-12 22:20:02
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "krisco"

> [...]
    sobie
    > zyskow z tej "inwestycji", ale moge tez kogos takiego nie znalezc - bo kto

    W zeszłym roku, po siedmiu latach zlikwidowałem polisę życie plus z Amplico.
    Dostałem jakieś 75% wpłaconych składek (nominalnie rzecz biorąc oczywiście).
    Uznałem dalsze opłacanie za marnowanie pieniędzy. Nie wiem jakich informacji
    się spodziewasz, bo mimo wielokrotnego czytania OWU i informacji
    przysyłanych przez Amplico za cholerę nie wiadomo skąd taka kwota. A żaden
    agent ubezpieczeniowy tego nie powie, bo często pewnie sam nie wie.

    Bogdan

  • 6. Data: 2003-01-13 08:39:34
    Od: s...@p...onet.pl

    Nie wiem jakich informacji
> [...]
    > przysyłanych przez Amplico za cholerę nie wiadomo skąd taka kwota. A żaden
    > agent ubezpieczeniowy tego nie powie, bo często pewnie sam nie wie.

    brednie - do polisy Amplico masz dołączona tabelę zawierającą wskaźniki wykupu
    dla poszczególnych lat trwania polisy - do tego co wyjdzie trzeba jeszcze dodać
    zysk nadzwyczajny osiągnięty przez Amplico (o jego wysokości dostajesz
    corocznie informację)

  • 7. Data: 2003-01-13 15:05:17
    Od: "krisco" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    dodać
    > zysk nadzwyczajny osiągnięty przez Amplico (o jego wysokości dostajesz

    to sie zgadza.

    a mi chodzi ile wyciagne z posiadania tej polisy przy takich a takicg
    wplatach .
    wplaty sobie obliczylem do konca wiec wiem ile teoretycznie zaplace w sumie
    kasy w okienku ubezpieczyciela.
    teraz interesuje mnie ile dostane.
    w przypadku powierzenia pieniedzy w banku moge sam sobie wyliczyc ile bede
    mial , symulacja wysokosci oprocentowania i akumulacji - i wiem ze daje mi
    to najmniejsze dopuszczalne zysk, bo tylko w banku , gdzie indziej bylby
    wiekszy i teraz chce to porownac z polisa senior .
    i jesli bedzie mniejszy niz zysk w banku , to sie to nie oplaca.

  • 8. Data: 2003-01-13 15:40:06
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl>
    > brednie - do polisy Amplico masz dołączona tabelę zawierającą wskaźniki
    wykupu
    > dla poszczególnych lat trwania polisy

    To się zgadza.

    > - do tego co wyjdzie trzeba jeszcze dodać
    > zysk nadzwyczajny osiągnięty przez Amplico (o jego wysokości dostajesz
    > corocznie informację)

    Jeżeli masz taką polisę to rzuć przykładem obliczeń. Moje dokumenty z
    Amplico poszły do śmieci, ale jak pamietam była tam informacja że zysk
    wyniósł x procent. x procent czego?