  • 1. Data: 2004-02-26 08:49:59
    Temat: Re: [mBank} SFI - wysylanie jakis dokumentow do domu...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy przy korzystaniu z funduszy inwestycyjnych na stronach mBanku
    > (otwarcie, konwersje jedn, zakupy itd) sa wysylane pod adres
    > korespondencyjny jakiekolwiek dokument? Czy tez wszystko odbywa sie
    poprzez
    > Internet?

    FI muszą wysyłać potwierdzenia dokonywanych transakcji. I wysyłają. W
    niektórych (SEB) można poprosić o wysyłkę "zbiorczą".

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2004-02-26 08:52:15
    Od: Duke <p...@p...wp.pl>

    michał wrote:

> [...]
    > (otwarcie, konwersje jedn, zakupy itd) sa wysylane pod adres
    > korespondencyjny jakiekolwiek dokument? Czy tez wszystko odbywa sie poprzez

    Wszystkie operacje wykonujesz przez Internet, ale na adres
    korespondencyjny przychodzą papierowa potwierdzenia wszystkich transakcji.

  • 4. Data: 2004-02-26 09:54:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A w funduszach z rodziny Skarbiec jak to wyglada? I czy wyslane sa tylko
    > potweirdzenia czy jeszcze jakies dokumenty do odeslania (bo mam taki maly
    > problem, ze teraz nie mieszkam w miejscu zamieszkania ;-) a chcialbym
    > pobawic sie FI)

    Żadnych dokumentów nie musisz odsyłać. Dostajesz tylko potwierdzenia
    transakcji. Nie wiem, czy w Skarbcu można zażądać potwierdzeń zbiorczych -
    trzeba poczytać statut danego FI. Skoro nie mieszkasz w miejscu zamieszkania
    ;-))) to sobie może po prostu zmień adres do korespondencji?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-02-26 09:56:14
    Od: "michał" <S...@g...pl>

  • 6. Data: 2004-02-26 10:03:27
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:
    [...]

    > trzeba poczytać statut danego FI. Skoro nie mieszkasz w miejscu zamieszkania
    > ;-))) to sobie może po prostu zmień adres do korespondencji?

    najlepiej na skrytkę pocztową. :-)

    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 7. Data: 2004-02-26 10:05:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > najlepiej na skrytkę pocztową. :-)

    Najlepiej ;-) Im będzie Was wiecej, tym nacisk wiekszy ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-02-26 11:35:15
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    [..]
> [...]
    zamieszkania
    > ;-))) to sobie może po prostu zmień adres do korespondencji?

    no... to ni jest takie latwe ;-)) W kazdym badz razie - dzieki za pomoc ;-)

    pzdr,
    michal

  • 9. Data: 2004-02-28 08:20:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "michał" <S...@g...pl> wrote in message

    > problem, ze teraz nie mieszkam w miejscu zamieszkania ;-) a chcialbym

    Hehe... musialem to przeczytac az 3 razy zeby sie upewnic ze mnie oczy nie
    myla ;).

    Maciej

  • 10. Data: 2004-02-29 16:20:56
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > Hehe... musialem to przeczytac az 3 razy zeby sie upewnic ze mnie oczy nie
    > myla ;).

    ;-)) taki skrot myslowy ;-))

    pzdr,
    michal