eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank Przelew *ekspresowy* › Re: mBank Przelew *ekspresowy*
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!not-for-mail
    From: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank Przelew *ekspresowy*
    Date: Fri, 22 Apr 2011 16:31:40 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <dngbnmat3ek5.ixt99rxe3et7$.dlg@40tude.net>
    References: <7...@3...googlegroups.com>
    <ioruvc$a3e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 115-dzi-4.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1303482625 25230 62.121.67.115 (22 Apr 2011 14:30:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Apr 2011 14:30:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:550982
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 13:14:20 +0000 (UTC), a...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Alf/red/ <a...@g...com> napisał(a):
    >> =A6roda godzina 16 - zlecam przelew do PKO BP (10205558)
    >
    > z mBanku? Reklamacja. Uwzględnią i kasę oddadzą. Trenowałam sama

    Uwzględnią? Właśnie otrzymałem maila.

    -=-
    W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2011-04-15 (numer ***** )
    uprzejmie informuję, iż zostały podjęte próby telefonicznego kontaktu z
    Panem w celu przekazania informacji dotyczących złożonej przez Pana
    reklamacji. Wszystkie okazały się bezowocne.
    Uprzejmie informuję, iż reklamowany przelew (**ciach by me**), zlecony
    14.04.2010r., został zrealizowany w terminie do 15 minut od momentu jego
    zlecenia. Komunikat widoczny na Pana stronie transakcyjnej był wynikiem
    problemu technicznego, który już nie występuje.

    W związku z tym złożona przez Pana reklamacja zostanie zamknięta.
    -=-

    "Leciutko" mnie podkur*ili. Co mnie interesuje w którym miejscu był
    problem, jeżeli nie mogłem wydrukować potwierdzenia?
    A co do telefonów - zapewne dzwonili z zastrzeżonego - komunikat o
    blokadzie ACR jest *czytelny*, ale maila dopiero dzisiaj udało im się
    wysłać.

    --
    Becer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1