  • 11. Data: 2003-08-12 15:30:14
    Temat: Re: [mBank] Numer konta - kto pomoze
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    MiKo wrote:

    > Dzieki, poszlo ;)
    > Zastanawiam sie tylko:
    > 1. skad wiedizeliscie ze to PKO BP?

    Po numerze rozliczeniowym banku.

    > 2. Czy mBank nie moglby sie rowniez sam domyslec ze to PKO BP i
    > zaproponowac odpowiednio rozszerzony numer rachunku?

    Mógłby, ale nie chce za to płacić.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 12. Data: 2003-08-12 16:04:10
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A co, tez czytuje pbb? Czy dzwonil z reklamacja? ;)

    A kto tam wie? PBB czytają przedstawiciele różnych banków, może więc i sam
    Prezes NBP ?
    ;-)

    Pozdrawiam

    Marek

  • 13. Data: 2003-08-12 16:29:47
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > 2. Czy mBank nie moglby sie rowniez sam domyslec ze to PKO BP i
    > zaproponowac odpowiednio rozszerzony numer rachunku?

    mBank odpowiednio ukrywając umieścił info tutaj
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#3158

    pozdr
    david

  • 14. Data: 2003-08-12 23:24:47
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    MiKo napisał:

> [...]
    > 2. Czy mBank nie moglby sie rowniez sam domyslec ze to PKO BP i
    > zaproponowac odpowiednio rozszerzony numer rachunku?

    To jeszcze przygotuj się na szok - takiego numeru konta nie obsługuje
    jeszcze [już]:

    - Citi
    - Śląski

    Flyer

  • 15. Data: 2003-08-12 23:25:01
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Marek J napisał:

    > Ten format rachunku PKO BP wprowadziło wg własnego widzimisię.

    Nie tylko PKO. Tak samo było z PBKiem. A wg mnie nie było to widzimisię,
    tylko niedostosowanie sformułowań w dokumencie ZBP do specyfiki języka
    polskiego. Co zabawniejsze, jakieś 2 lata temu system PBKowski, oparty
    właśnie na "bezzerowych" kontach, nie chciał wczytywać "bezzerowych"
    kont z PKO. :)

    "Jeśli wewnętrzny system nadawania numerów w banku stosuje numery
    krótsze niż 16 znaków, to zaleca się dopełnić go znakami 0 (zero)
    dostawionymi z przodu" --> zauważ, że zostało tu użyte słowo "zaleca" a
    nie "trzeba", czy "należy".

    A na marginesie - przelew na moje konto, które samemu sobie policzyłem
    [liczba kontrolna po uzupełniu zerami], wszedł na konto, ale to było
    moje ryzyko. ;)

    Flyer

  • 16. Data: 2003-08-13 08:51:26
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bhau74$144v$1@foka1.acn.pl...

    > MO (Mogą Odbić)
    > Lepiej wpisz 10201879-9210201879102392552

    mi jeszcze nie wrocil taki przelew, wiec moze jemu tez nie :)

    m.

  • 17. Data: 2003-08-13 09:13:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhcu6d$bm6$...@i...gazeta.pl,
    magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net>:

    > mi jeszcze nie wrocil taki przelew, wiec moze jemu tez nie :)

    A innym wrocil.
    Nie dezinformuj, skoro sie nie orientujesz.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-08-13 14:22:51
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bhcu6d$bm6$...@i...gazeta.pl,
    > A innym wrocil.
    > Nie dezinformuj, skoro sie nie orientujesz.

    Orientuje sie.
    Poporstu staram sie ulatwiac sobie zycie.
    Zazwyczaj mnie to nie zawodzi i w tym przypadku tez MNIE nie zawiodlo.

    Wyluzuj troche.

    Milego popludnia :)

    m.

  • 19. Data: 2003-08-13 14:32:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Aug 2003 11:13:35 +0200, w <bhcvg5$1le$1@topaz.icpnet.pl>, "Robert"
    <s...@o...pl> napisał(-a):

    > A innym wrocil.
    > Nie dezinformuj, skoro sie nie orientujesz.

    Jakieś kłopoty z polskim? Gdzie on dezinformuje?

  • 20. Data: 2003-08-13 16:44:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:
> [...]
    > polskiego. Co zabawniejsze, jakieś 2 lata temu system PBKowski, oparty
    > właśnie na "bezzerowych" kontach, nie chciał wczytywać "bezzerowych"

    To zupelnie inna sprawa i ma sie nijak do specyfiki jezyka itp.
    Tych dziwnych kont PKO BP nie zrozumie zaden system, ktory nie wie
    specjalnie o numeracji PKO BP.

> [...]
    > krótsze niż 16 znaków, to zaleca się dopełnić go znakami 0 (zero)
    > dostawionymi z przodu" --> zauważ, że zostało tu użyte słowo "zaleca" a

    Oczywiscie. Gdyby wlasciwe bylo inne slowo, niewatpliwie zostaloby
    uzyte. "Zaleca" oznacza, ze nie jest to konieczne, mozna to zrobic
    w inny sposob - uzupelniajac numer jedynkami albo cyframi losowymi
    lub np. w ogole generujac nowe numery.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator