  • 1. Data: 2007-08-14 19:07:20
    Temat: LIBOR 1M, 3M, 6M, 1Y - zaleznosci
    Od: paff <w...@p...zamien>

    Witam,

    czy ktoś może mi naświetlić po krótce jaka zależność (bo zakładam że
    jakaś jest) istnieje pomiędzy stawkami LIBOR 1M, 3M, 6M, 1Y itd ?

    Czy prawdą jest, że LIBORY na krótsze terminy podążają w ślad za swoimi
    "dłuższymi" kolegami?

    Czy z spadków LIBOR 1Y można wróżyć spadki na 1M ?

    BTW - chodzi o franka, dla jasności ;-)

    Paweł

  • 2. Data: 2007-08-15 15:01:49
    Temat: Re: LIBOR 1M, 3M, 6M, 1Y - zaleznosci