  • 1. Data: 2003-07-24 09:53:41
    Temat: Platnosc karta.
    Od: "blue" <k...@w...pl>

    witam

    mam pytanie.
    mam w planach zalozenie stronki internetowej, na ktorej bede chcial
    sprzedawac pewne rzeczy.
    i tutaj wlasnie pytanie chcialbym udostepnic mozliwosc kupna za pomoca
    karty.
    prosze o pomoc jak to technicznie najlpeiej wykonac.za wszelkie szczegoly
    bede nizmiernie wdzieczny.

    pzodrawiam

  • 2. Data: 2003-07-24 09:57:52
    Temat: Re: Platnosc karta.
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "blue" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karty.
    > prosze o pomoc jak to technicznie najlpeiej wykonac.za wszelkie szczegoly

    Zgłoś się w tej sprawie do eCardu http://www.ecard.pl/ lub Polcardu
    http://www.polcard.pl
    A najlepiej do obu, żeby przy okazji wybrać korzystniejszą ofertę.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-07-24 10:12:42
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    > karty.
    > prosze o pomoc jak to technicznie najlepiej wykonac.za wszelkie szczegoly

    zależy na jakim serwerze jest strona

    jeśli np. na jakimś bezpłatnym to zostaje ci tylko skorzystanie z
    www.payu.pl lub podobnego serwisu pośredniczącego w płatności kartami, np.
    http://www.allpay.pl/

    jeśli planujesz większe obroty i założysz konto w home.pl to możesz podpisać
    umowę z ecardem i oni będą rozliczać transakcje

    jeśli masz własny serwer WWW i możesz tam instalować certyfikaty oraz
    planujesz duże obroty to możesz skorzystać z oferty polcardu lub ecardu -
    wszystko razem trochę kosztuje

    w razie czego pisz na priv

    --
    pozdrawiam