  • 1. Data: 2005-09-20 05:37:39
    Temat: mBank: Jak zachować historię operacji?
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Jak zachować w pliku historię operacji na koncie w mBanku?
    Korzystam z Mozilli. Dotychczas (jeszcze kilka tygodni temu)
    robiłem prawy klik na żółtym nagłówku tabeli i dawało się
    zachować ramkę w pliku a teraz nawet ta sztuczka padła.
    Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie problemu i mógłby się
    podzielić?

  • 2. Data: 2005-09-20 05:59:44
    Temat: Re: mBank: Jak zachować historię operacji?
    Od: trainer <t...@p...org>

    ab wrote:
> [...]
    > zachować ramkę w pliku a teraz nawet ta sztuczka padła.
    > Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie problemu i mógłby się

    wyedytuj i zachowaj zrodlo

  • 3. Data: 2005-09-20 06:12:29
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zachować ramkę w pliku a teraz nawet ta sztuczka padła.
    > Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie problemu i mógłby się

    Może dałoby się drukować do jakiejś wirtualnej drukarki PDF?
    Albo zamówić sobie elektroniczny wyciąg który będzie przychodził do Ciebie
    1 na mc.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-09-20 06:26:30
    Od: "PiotrJ" <n...@m...pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Może dałoby się drukować do jakiejś wirtualnej drukarki PDF?
    > Albo zamówić sobie elektroniczny wyciąg który będzie przychodził do Ciebie

    [PJ]

    Od dwóch czy trzech miesięcy mBank wysyła wyciągi (bezpłatne).
    Można je zamówić po zalogowaniu do systemu ( w zakładce "wnioski").

    --
    PiotrJ

  • 5. Data: 2005-09-20 11:02:20
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 20 Sep 2005 05:37:39 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, ab <a...@i...wroc.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > zachować ramkę w pliku a teraz nawet ta sztuczka padła.
    > Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie problemu i mógłby się

    Zawsze możesz użyć któregoś z mbankowych managerów kont.

  • 6. Data: 2005-09-20 12:49:20
    Temat: Re: mBank: Jak zachowaae histori? operacji?
    Od: Miernik <m...@f...org>

    PiotrJ <n...@m...pl> wrote:
    > Od dwóch czy trzech miesi?cy mBank wysy?a wyci?gi (bezp?atne).
    > Mo?na je zamówiae po zalogowaniu do systemu ( w zak?adce "wnioski").

    Ale e-mailem czy pocztą z trąbką?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 7. Data: 2005-09-20 13:03:35
    Temat: Re: mBank: Jak zachowaa historie operacji?
    Od: "PiotrJ" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisał w wiadomości
    ain.local...

    > Ale e-mailem czy pocztą z trąbką?

    [PJ]

    Elektronicznie w formacie html.

    --
    PiotrJ

  • 8. Data: 2005-09-20 18:29:48
    Od: blackue <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2005 05:37:39 +0000, ab wrote:

    ja to kiedys robilem poprzez zaznaczenie calej rameczki > skopiowac >
    wkleic do mozilla composer i tam normalnie doklejalem do porzednich.
    ale teraz juz tak nie robie ;)

    wojtek

  • 9. Data: 2005-09-20 19:03:28
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 05:37:39 +0000 (UTC), ab napisał(a):

    > Jak zachować w pliku historię operacji na koncie w mBanku?
    > Korzystam z Mozilli...........

    Jest taki dodatek do Firefox-a nazywa się Scrapbook;
    możesz zapisać na dysku wszystkie strony nawet te bankowe,

    nie jestem pewien czy to działa na Mozilli?

    U mnie w menu kontekstowym jest też opcja:
    RAMKA -> Zapisz ramkę jako
    i zapisuje do HTML-u

  • 10. Data: 2005-09-21 06:01:52
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > Jest taki dodatek do Firefox-a nazywa się Scrapbook;
    > możesz zapisać na dysku wszystkie strony nawet te bankowe,

    Pomyśle o tym

    > U mnie w menu kontekstowym jest też opcja:
    > RAMKA -> Zapisz ramkę jako
    > i zapisuje do HTML-u

    Też tak robiłem, ale tym razem nie wyszło. Żeby było ciekawiej
    to po kilku godzinach sprawdziłem ponownie i tym razem wyszło.
    Widać coś się porąbało.