  • 1. Data: 2005-09-20 05:56:59
    Temat: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

    Może jestem nie normalny ale strasznie mnie zbulwersowała "ładna pani" z kasy w
    banku Millenium.
    Musiałem wypłacić 36 tys. zł gotówką. (musiałem i koniec)
    Ładna pani nie dość, że na głos wymieniała kwotę którą będę wypłacać (kolejka 15
    osób normalnie tłok) to jeszcze wyłożyła mi na ladę 20 tys. na kupkę bez
    banderoli.
    Na moją prośbę o banderolę odezwała się arogancko że ona postępuje zgodnie z
    procedurą.
    Oczywiście pytania a komu ja to zgłaszłem bo to taka wielka suma jest. (a
    karteczkę miała przed nosem z zamówieniem złożonym 3 dni temu.)
    Nie mam dużo do czynienia z bankami ale widziałem że w takich sytuacjach
    po pierwsze: nie mówi się głośno kwoty (np. pisze się na kartce)
    po drugie: zaprasza się klienta na zaplecze w celu spakowania takiej kwoty.
    Co to wogóle za kasa jest kawałek wyższego biurka
    Jak taka wypłata powinna wyglądać w poważnym banku?

    Pozdrawiam
    zch

  • 2. Data: 2005-09-20 06:03:44
    Temat: Re: Millenium - BAAAArdzo piękna obsługa klienta
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message dgo88q$b1j$...@a...news.tpi.pl, zch28 <z...@u...pl>
    wrote:
    > po pierwsze: nie mówi się głośno kwoty (np. pisze się na kartce)
    > po drugie: zaprasza się klienta na zaplecze w celu spakowania takiej
    > kwoty.

    W "zapóźnionym w rozwoju" i "tkwiącym nadal w głębokim komuniźmie"
    banku PKO BP znacznie mniejsze kwoty wypłacano mi na zapleczu
    na moją prośbę bez jakichkolwiek problemów. Za to ludzie z kolejki
    chcieli mnie zliczować :) jak pojawiała się tabliczka "obsługa
    klienta", a pani znikała z kasy.
    No cóż, w mo9im mieście w Pekao udało im się wprowadzić jedną,
    wspólną kolejkę do wszystkich kas - szalenie wygodna sprawa,
    w PKO BP to nie wypaliło.

    Czy w tym millebanku nie można poprosić o wypłatę na zapleczu?

    Miroo

  • 3. Data: 2005-09-20 06:27:41
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

    > Czy w tym millebanku nie można poprosić o wypłatę na zapleczu?

    Jak napisałem nie mam dużego doswiadczenia w kontaktach z bankami.
    Chciałem po prosty w miarę szybko złożyć podpis, spakować kasę i wyjść. (nie
    rzucać się w oczy)
    Ze swojej strony dopełniłem wszelkich formalności.
    Wydaje mi się że Millenium (na pewno ten oddział) ma problem z lokalem
    (ciasnota) z przepływem informacji a już na pewno z logicznym myśleniem.

    zch

  • 4. Data: 2005-09-20 09:06:03
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "zch28" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwoty.
    > Co to wogóle za kasa jest kawałek wyższego biurka
    > Jak taka wypłata powinna wyglądać w poważnym banku?

    zenada nie bank,
    wczoraj bylem w ING i kilka osob przede mna spytalo sie m.in. o stan kont i
    kasjer zawsze zapisywal na karteczce kwoty.

    pit

  • 5. Data: 2005-09-20 09:29:48
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dgo88q$b1j$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz zch28 napisał:

> [...]
    > Ładna pani nie dość, że na głos wymieniała kwotę którą będę wypłacać
    > (kolejka 15 osób normalnie tłok) to jeszcze wyłożyła mi na ladę 20 tys.

    W bz-tce niemal to samo. Może oprócz tej banderoli. Sam z siebie nikt nie
    pomyśli.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 6. Data: 2005-09-20 09:43:17
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    W PKO BP wypłacałem 12tys. pln grzecznie poprosiłem czy mogę odebrać je na
    zapleczu - poproszono mnie o przejście do tego małego pokoiku gdzie się
    rozmawia z przedstawicielem banku i mogłem w spokoju się "spakować" i wyjść...

  • 7. Data: 2005-09-20 10:00:13
    Temat: Re: Millenium - jeszcze o koncie prestizowym
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

    Jeszcze odnosnie Millenium.
    Obiecują mi Konto Prestiżowe (bez żadnych opłat) z racji kredytu hipotecznego.
    Czym jeszcze ten "wspaniały" bank może mnie zaskaczyć w związku z tym kontem?
    Perypetie w związku z dostaniem kredytu już przebrnąłem. Czy teraz już będzie
    spokojnie.
    Przy zakładaniu zażyczyłem sobie ew. dostęp do podgladu przez interent. Żadnych
    kart.

    zch

  • 8. Data: 2005-09-20 12:47:49
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dgoljl$m0v$1@inews.gazeta.pl grupowicz seba kocik napisał:

    > grzecznie poprosiłem czy mogę odebrać je na
    > zapleczu - poproszono mnie o przejście do tego małego pokoiku gdzie się

    To ja też grzecznie poprosiłem i nie było problemu, z tym że kasjer o tym
    _sam_ nie pomyśli.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 9. Data: 2005-09-20 13:17:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    August wrote:

    > To ja też grzecznie poprosiłem i nie było problemu, z tym że kasjer o tym
    > _sam_ nie pomyśli.

    Bo nie chce narażać innych klientów na stratę czasu ? (Na przykład)

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 10. Data: 2005-09-20 15:24:22
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dgp970.2ec.1@bambus.kjonca.bogus grupowicz Kamil Jońca
    napisał:

    > Bo nie chce narażać innych klientów na stratę czasu ? (Na przykład)
    >
    > KJ

    No może, ale wcześniej ja, czekając na ich gotowość, przepuściłem im z 5
    klientów. Ale nic to. W końcu ja jestem tylko klientem. Nie zostałem
    zbluzgany ani
    pobity, a pieniadze zostały mi wydane . Więc w sumie nie mogę za wiele
    narzekać.

    --
    S pozdravem,
    August