  • 1. Data: 2005-09-19 20:25:55
    Temat: LUKAS - nowy system - nowe numery kont
    Od: "skorz" <s...@e...pl>

    Witam !

    Dostałem właśnie list od LUKAS Banku informujący o zmianach od 10
    października. Czy ktoś może mi jednak wytłumaczyć po co zmieniają numery
    kont ? Zamiana polega na zastąpieniu "2000 0001" które doczepili przy
    zmianie na system 26 cyfrowy na "0000 0000".

    pzdrwm
    skorz
    frakcja 'nie lubiąca być uszczęśliwiana na siłę...'

  • 2. Data: 2005-09-23 14:52:40
    Temat: Re: LUKAS - nowy system - nowe numery kont
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:432f1ff6@news.home.net.pl grupowicz skorz napisał:

> [...]
    > kont ? Zamiana polega na zastąpieniu "2000 0001" które doczepili przy
    > zmianie na system 26 cyfrowy na "0000 0000".

    Wow !
    Będzie możliwość czasowej blokady karty (ciekawe, co przez ten czas z
    opłatą). Fajnie.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2005-09-23 15:36:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    skorz napisał(a):
> [...]
    > kont ? Zamiana polega na zastąpieniu "2000 0001" które doczepili przy
    > zmianie na system 26 cyfrowy na "0000 0000".

    Przy okazji przysłali nową tabelę opłat i prowizji, która będzie
    obowiązywać od października. Ktoś zauważył jakieś zmiany?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-09-23 23:51:39
    Od: "Piterson" <p...@h...pl>

    "skorz" <s...@e...pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > pzdrwm
    > skorz
    > frakcja 'nie lubiąca być uszczęśliwiana na siłę...'

    Najwidoczniej nowy system tego wymaga i nie dalo sie inaczej.
    Wiele zmian na lepsze idzie, a ta drobna niegodonosc przezyjemy...

    --
    Piterson

  • 5. Data: 2005-09-24 06:05:15
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Piterson" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > Wiele zmian na lepsze idzie, a ta drobna niegodonosc przezyjemy...

    Nie taka drobna - do zmiany systemu coś ok. 2 tyg., a ja nie mam jeszcze
    informacji, jaka będzie postać mojego rachunku. Jak długo funkcjonować będą
    oba numery?

  • 6. Data: 2005-09-24 08:28:35
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dh2qpv$fh1$1@news.dialog.net.pl grupowicz Szymon napisał:

    > Nie taka drobna - do zmiany systemu coś ok. 2 tyg., a ja nie mam jeszcze
    > informacji, jaka będzie postać mojego rachunku. Jak długo funkcjonować
    > będą oba numery?

    do 31.12.2006

    --
    S pozdravem,
    August

  • 7. Data: 2005-09-24 16:21:19
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Sat, 24 Sep 2005 01:51:39 +0200 "Piterson" <p...@h...pl> wrote:

    > Najwidoczniej nowy system tego wymaga i nie dalo sie inaczej.
    > Wiele zmian na lepsze idzie, a ta drobna niegodonosc przezyjemy...

    nie wiem czy na lepsze, ale ostatnio nie mogę nic kliknąć na stronie głównej, w
    szczególności nie mogę się zalogować :/

  • 8. Data: 2005-09-24 20:47:54
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:20050924182119.20dbde8c@home grupowicz anonim napisał:

    > nie wiem czy na lepsze, ale ostatnio nie mogę nic kliknąć na stronie
    > głównej, w szczególności nie mogę się zalogować :/

    Musisz zamknąć przezroczystego pop-up-a wychodzącego mocno na prawą stronę.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 9. Data: 2005-09-25 11:45:17
    Od: "skorz" <s...@e...pl>

    > Przy okazji przysłali nową tabelę opłat i prowizji, która będzie
    > obowiązywać od października. Ktoś zauważył jakieś zmiany?

    Mi rzucił się w oczy brak opłaty za wyciąg miesięczny.

    pzdrwm
    skorz
    frakcja 'czas na wyciąg ? :>'