  • 11. Data: 2003-08-04 14:30:28
    Temat: Re: [mBank] Jak najszybciej wpłacić
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    [...]
    > opłata nie
    > jest wygórowana jak w bankach bo tylko 0,3% nie mniej niż 3,5zł

    Oj, chyba 0,5 %

    Tomek

  • 12. Data: 2003-08-04 20:58:26
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Oj, chyba 0,5 %

    oj, oczywiście że 0,5%

    :)))

  • 13. Data: 2003-08-05 20:42:32
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a m...@u...to.komorka.org napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To powiedz, na ktora
    > ;-)

    Właśnie powiedz, moze zrobimy jakieś grupowe telefonowanie???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.

  • 14. Data: 2003-08-07 22:38:32
    Od: "NN" <m...@w...pl>

    > Polecam pocztę. Wpisz w polu na podpis STANDARD i zapłać minimum 3,50.
    > Pójdzie elixirem BP.
    a ja polecam ING, 2 zł miesiecznie za prowadzenie konta i wszystkie przelewy
    GRATIS o ile sa zlecane elektronicznie !!!