  • 1. Data: 2007-09-15 18:28:09
    Temat: mBank + Euronet widmo :)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    dzisiaj wyplacilem sobie kilka zl z euroneta
    (ekonto / mbank);

    stan konta zgadza sie,
    ale nigdzie w historii nie widze tej operacji (?!);
    /w zadnej z mozliwych zakladek "historii";

    czy spotkal sie ktos z Was z taka sytuacja?
    /czy po jakims czasie pojawi sie ta operacja?

  • 2. Data: 2007-09-15 18:33:35
    Temat: Re: mBank + Euronet widmo :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Q napisał(a):
    > czy spotkal sie ktos z Was z taka sytuacja?

    Oczywiscie.

    > /czy po jakims czasie pojawi sie ta operacja?

    Pojawi, pojawi.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-09-15 18:36:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 15 Sep 2007 20:28:09 +0200, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >dzisiaj wyplacilem sobie kilka zl z euroneta
    >(ekonto / mbank);
    >
    >stan konta zgadza sie,
    >ale nigdzie w historii nie widze tej operacji (?!);
    >/w zadnej z mozliwych zakladek "historii";
    RTFA(!) Dzis sobota. OIDP wyswietlenie historii za okres do
    poniedzialku 17.09 powinno pomoc :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2007-09-15 20:33:01
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > RTFA(!)

    ..no, ale nie wiedzialeh jakie slowa kluczowe wpisac :)

    > Dzis sobota. OIDP wyswietlenie historii za okres do
    > poniedzialku 17.09 powinno pomoc :)

    pomoglo :)

  • 5. Data: 2007-09-18 07:04:44
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > dzisiaj wyplacilem sobie kilka zl z euroneta
    > (ekonto / mbank);
    ja wypłacałam w dwóch turach, najpierw 1600, później 1400 zł
    1400 zniknęło mi z konta dzień później, 1600 po ok. 10 dniach.

    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2007-09-20 09:44:18
    Od: "andzik" <a...@p...fm>

    > dzisiaj wyplacilem sobie kilka zl z euroneta
    > (ekonto / mbank);
    >
    > stan konta zgadza sie,
    > ale nigdzie w historii nie widze tej operacji (?!);
    > /w zadnej z mozliwych zakladek "historii";

    Powinienes od razu to widziec w:
    Karty debetowe -> numer karty -> Blokady

  • 7. Data: 2007-09-20 09:59:01
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    andzik pisze:

    > Powinienes od razu to widziec w:
    > Karty debetowe -> numer karty -> Blokady

    Nie powinien, bo nie ma blokady. Jest zaksięgowane z datą poniedziałkową.

  • 8. Data: 2007-09-20 12:30:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Powinienes od razu to widziec w:
    > Karty debetowe -> numer karty -> Blokady

    Powinienes od razu wiedziec,
    ze nieraz nie masz racji, np. teraz.
    :P

    ps.
    patrz list Wojciecha N. - On sie nie myli :)

  • 9. Data: 2007-09-20 13:15:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Wrz, 14:30, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    > Powinienes od razu wiedziec,
    > ze nieraz nie masz racji, np. teraz.
    > :P
    >
    > ps.
    > patrz list Wojciecha N. - On sie nie myli :)

    Ja wyplate z bankomatu BZWBK (jedyna jak dotad, testowa z mbanku)
    mialem jeden dzien na blokadzie a srodki . Ksiegowanie nastepnego
    dnia.

    WYP ATA W BANKOMACIE
    WBK S.A./Mxxxxxxxxxxxxxxx

    Data transakcji
    12-09-2007

    Data ksi gowania
    13-09-2007

  • 10. Data: 2007-09-20 13:17:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Wrz, 15:15, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Ja wyplate z bankomatu BZWBK (jedyna jak dotad, testowa z mbanku)
    > mialem jeden dzien na blokadzie a srodki . Ksiegowanie nastepnego
> [...]

    Ciekawe - pieniadze pracowalu na koncie ;) - jeden dzien darmowego
    kredytu

    Saldo pocz tkowe na dzie 13-09-2007 350,03 PLN

    Saldo ko cowe na dzie 13-09-2007 250,03 PLN