  • 1. Data: 2002-08-22 06:23:12
    Temat: mBank ?
    Od: mec <l...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów
    Zastanawiam się nad założeniem konta
    w jednym z banków internetowych ze względu na wyższe
    oprocentowanie.
    Czytałem oferty i chyba jednak mBank wydaje się być najlepszą.
    Co Wy o tym sądzicie?
    Zależy mi również na wiarygodności i dostępności bankomatów.
    Dzięki
    mec

  • 2. Data: 2002-08-22 08:17:01
    Temat: Re: mBank ?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    mec wrote:

> [...]
    > Co Wy o tym sądzicie?
    > Zależy mi również na wiarygodności i dostępności bankomatów.

    Chyba nie masz sie nad czym zastanawiac, mbank pasuje do Twoich
    kryteriow. Temat walkowany non stop, jak chcesz sie utwierdzic
    w wyborze i dowiedziec wiecej to poczytaj archiwum grupy.

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-08-22 09:09:02
    Od: "Yaro_P" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mec" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co Wy o tym sądzicie?
    > Zależy mi również na wiarygodności i dostępności bankomatów.

    Jeśli chodzi o bankomaty Euronetu to systematycznie w weekendy nie działają
    brak gotówki. Przynajmniej w Poznaniu tak jest, ale można korzystać z
    bankomatów Lucasa.

    Yaro_P

  • 4. Data: 2002-08-22 09:47:35
    Od: "mk" <m...@a...pl>

    > Czytałem oferty i chyba jednak mBank wydaje się być najlepszą.
    > Co Wy o tym sądzicie?
    > Zależy mi również na wiarygodności i dostępności bankomatów.
    Mam ponad rok i bez problemów. Co więcej rezygnuję z dotychczasowego
    marmurka na rzecz mBanku.
    --
    Marcin
    GG# 13349

  • 5. Data: 2002-08-23 05:48:16
    Od: mec <l...@p...onet.pl>

    Yaro_P wrote:

    > Jeśli chodzi o bankomaty Euronetu to systematycznie w weekendy nie
    > działają brak gotówki. Przynajmniej w Poznaniu tak jest, ale można
    > korzystać z bankomatów Lucasa.

    Bez pobierania prowizji ?

  • 6. Data: 2002-08-23 07:00:22
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    mec wrote in news:3d65cdac_1@news.vogel.pl:

    > Bez pobierania prowizji ?

    Bez, bo to są bankomaty Euronetu. Przyznam, że jeszcze mi sie nie
    zdarzył brak gotówki w Euronetach (też w Poznaniu). Fakt, że najczęsciej
    pobieram w piątek po południu.