  • 21. Data: 2002-08-20 22:08:45
    Temat: Re: mBank + ?
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Schliesky" <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl> wyznał(a):
    > A jeszcze zapomniałem: A jak z księgowaniem przelewów? Tęż tak denerwująco
    > długo jak w Pekao SA?

    póki co, to za krótko mam konto w Lukasie, by obiektywnie się
    wypowiedzieć w tej kwestii. dotąd dostalem jeden przelew zewnętrzny i
    zostałem bardzo miło zaskoczony. w dniu wykonania przelewu (przelew
    wyszedł do mnie z telepekao24) kasę miałem widoczną na koncie (przez
    internet), a nawet wieczorem (ciągle tego samego dnia!) w bankomacie.
    vide wątek "Lukas - aktualizacja sald do bankomatów" z 8.08.2002.

    no ale jedna jaskółka wiosny nie czyni... chociaż?

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 22. Data: 2002-08-21 05:52:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Schliesky" <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:aju2be$2r4$1@news2.tpi.pl...
    > Ale można się dostać np. do wykonywanych operacji z internetu? Chyba nie?

    Z Superkonta Student (za 1,00zl/mc) nie mozna
    Z eSuperkonta Student (za 3,00zl/mc) mozna.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 23. Data: 2002-08-21 05:58:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:aju4jv$ghq$1@news.tpi.pl...

    > "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > oplat ),

    > Dzięki, chyba się na to zdecyduje. Zwłaszcza, że mam kredyt studencki w
    PKO
    > BP, do tej pory przelewałem na konto w Pekao SA, ale 2 zł mi obcinali. Jak
    > będę miał konto u nich to chyba obcinać nie będą. Zaoszczędzę na przelewie
    > no i 2 zł mniejsze utrzymanie.

    1,00zl-2,00zl -> wychodzi na to, ze ze ci beda doplacac za utrzymanie
    konta...;-)

    > Jedno pytanko jeszcze: co jest w tych mailach? Ostatnia operacja i obecne
    > saldo?

    Musisz sie zdecydowac, czy chcesz konto w marmurowym PKO BP (1 zl/mc,
    informacja e-mailem za 1,50zl/mc o operacjach z dnia poprzedniego - pelna
    informacja jak na wyciagu papierowym) czy w oddziale internetowym w
    Bydgoszczy (3,00zl /mc, brak wyciagow na e-mail, ale podglad przez internet;
    karta wirtualna do placenia w internecie).

    --
    Pozdrowienia
    ---