  • 11. Data: 2002-08-20 11:59:18
    Temat: Re: mBank + ?
    Od: "Shu Riken" <s...@N...gazeta.pl>

    Ja mam w sumie podobne pytanie do was :-) Ale konkretnie rozchodzi mi się o Integrum
    BGŻ, bo w bezpośredniej bliskości przyszłego miejsca mojego zamieszkania znajduje się

    wyłącznie bankomat banku spółdzielczego.

    Czy warto zakładać to konto? Na oko wygląda nieźle - 3 zł/miesiąc, do tego Maestro z
    limitem wypłat 1000 zł dziennie, bez prowizji w bankomatach BGŻ i współpracujących z
    nim
    banków spółdzielczych. Poza tym większą gotówkę można ponoć bezprowizyjnie wypłacić w

    oddziale BGŻ.

    Moje pytanie dotyczy przede wszystkim tego, czy przelew elixirowy do BGŻ nie księguje
    się
    czasem jak w PKO BP, czyli przez kilka dni. No i czy nie ma jakichś innych
    niespodzianek ze
    strony BGŻ. Z rolnikami to nigdy nie wiadomo ;-)

    Wydaje mi się, że Integrum może być niezłym uzupełnieniem dla oferty mBanku. Do VE i
    429 "miejskich" bankomatów Euronetu (o ile wierzyć Karty.pl ;-) dokładam MC i 329
    mniej
    "miejskich" bankomatów BGŻ (plus chyba jeszcze ileśtam spółdzielczych, a więc
    "wiejskich"?).

    Będę dźwięczny za sugestie :-)

    Ukłony,
    Shuriken
    http://mBank.blog.pl

  • 12. Data: 2002-08-20 12:07:11
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shu Riken" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    Ja miałem (bo wysłałem wniosek o zamknięcie)
    I tak:
    przelewy księgowane tak jak można się spodziewać, czyli tego samego dnia
    (ale godzin nie podam)
    nigdzie w historii transakcji nie udało mi sie znaleźć konta z którego
    przyszły/na które zostały wysłane pieniądze.(To był jeden z powodów
    zamknięcia)

    Zdarzyło im się "zgubić" tytuł przelewu przy płaceniu energetyce.

    KJ

  • 13. Data: 2002-08-20 12:11:59
    Od: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>

    Użytkownik Schliesky <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ajrgb8$uo$...@n...tpi.pl...
    > Jakie konto polecilibyście mi do konta w mBanku?
    (...)
    > Póki co mam konto także w Pekao, ale coraz bardziej irytuje mnie ten bank,
    > no ale bankomatów trochę ma.
    Witam,
    A nie jest najprościej założyć rachunek bieżący, a nie Eurokonto w PEKAO SA?
    O ile pamięć mnie nie myli, nie ma opłat.
    Wadą jest brak normalnej karty poza IKM.
    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 14. Data: 2002-08-20 15:11:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Karol Żwiruk <k...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ajsqjd$t0o$...@n...gazeta.pl...

    > PKO BP (1 pln miesięcznie - konto studenckie, plus chyba za VE coś trzeba
    > zapłacić - ale nie pamiętam ?? 10 pln rocznie ?)

    10zl na dwa lata. Pierwsza karta gratis. Czyli pierwsza oplata za karte po 2
    latach.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2002-08-20 17:28:47
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Schliesky" <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl> wyznał(a):
    > Niestety w Siedlcach nie mają bankomatu, ani oddziału :(

    że nie ma oddziału, to faktycznie kiszka. ale bankomatów BZWBK24 też
    nie macie???

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 16. Data: 2002-08-20 18:28:05
    Od: "Schliesky" <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl>

    > że nie ma oddziału, to faktycznie kiszka. ale bankomatów BZWBK24 też
    > nie macie???

    Ano nie mamy. Widocznie Siedlce to większa dziura niż myślałem :(

  • 17. Data: 2002-08-20 18:42:10
    Od: "Schliesky" <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl>

    Ale można się dostać np. do wykonywanych operacji z internetu? Chyba nie?

  • 18. Data: 2002-08-20 18:47:27
    Od: "Schliesky" <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl>

    A jeszcze zapomniałem: A jak z księgowaniem przelewów? Tęż tak denerwująco
    długo jak w Pekao SA?

    Z mBanku wysłalem to po 3 dniach się pokazało

  • 19. Data: 2002-08-20 19:20:39
    Od: "Schliesky" <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl>

    "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > PKO BP (1 pln miesięcznie - konto studenckie, plus chyba za VE coś trzeba
    > zapłacić - ale nie pamiętam ?? 10 pln rocznie ?) to chyba w Twoim
    przypadku
    > najlepsze rozwiązanie, w całej Polsce dużo bankomatów, szczególnie w
    > mniejszych miejscowościach. Dodatkowo dostajesz za free mailem info o
    > ruchu na koncie.
    > mBank + PKO BP to w sumie 400 + 1200 bankomatów w Polsce.
    > Dobre rozwiązanie.

    Dzięki, chyba się na to zdecyduje. Zwłaszcza, że mam kredyt studencki w PKO
    BP, do tej pory przelewałem na konto w Pekao SA, ale 2 zł mi obcinali. Jak
    będę miał konto u nich to chyba obcinać nie będą. Zaoszczędzę na przelewie
    no i 2 zł mniejsze utrzymanie.

    Jedno pytanko jeszcze: co jest w tych mailach? Ostatnia operacja i obecne
    saldo?

  • 20. Data: 2002-08-20 22:04:26
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Schliesky" <[no spam]schliesky[usun to]@poczta.gazeta.pl> wyznał(a):
    > Ale można się dostać np. do wykonywanych operacji z internetu? Chyba nie?

    można.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl