  • 1. Data: 2002-08-01 12:15:57
    Temat: mBank
    Od: "danny" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    Kusi mnie ostatnio eKonto i eMax mBanku (z roznych wzgledow), powiedzcie mi
    prosze jak wyglada sprawa bezpieczenstwa pieniedzy na tych rachunkach. Wiem
    ze w przypadku RORow tradycyjnych zdazały się przypadki znikania pieniedzy,
    a dokladniej wyplat w bankomatach lub zakupow karta (internet) z roznych
    czesci swiata.
    Jak to wyglada w przypadku bankowosci elektronicznej, dysponowanie kontem
    np. przez internet polega na identyfikacji klienta poprzez PIN wiec nie ma
    wiekszego problemu (dla hackerow oczywiscie, a moze nie tylko) z
    przechwyceniem takiego numeru czy ze stanowiska klienta czy banku.
    Moze ktos ma jakies nieprzyjemne doswiadczenia z tym zwiazane?

    danny

  • 2. Data: 2002-08-01 12:29:25
    Temat: Re: mBank
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "danny" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiekszego problemu (dla hackerow oczywiscie, a moze nie tylko) z
    > przechwyceniem takiego numeru czy ze stanowiska klienta czy banku.

    Nie tylko PIN! Jest wiele innych zabezpieczeń, np. hasła jednorazowe. Jak
    dotąd chyba nikomu nie ukradziono w Polsce pieniędzy z konta w wirtualnym
    banku. Ja np. czuję, że moje pieniądze są bezpieczniejsze w wirtualnych niż
    w marmurowych bankach, a i mogę nimi na bieżąco zarządzać :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik