  • 1. Data: 2002-08-01 10:31:58
    Temat: Przelew - przygoda.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wybralem sie dzisiaj rano na SGH - dac 5 zdjec do dyplomu... Zrezygnowalem z
    wczorajszego pomyslu (oj glupi jednak bylem) i zalozylem gajerek, biala
    koszulke i w te pedy do fotografa. Upal straszny wiec mysalem, ze padne. Ide
    z zadwoleniem do kasy SGH, ze chce oplate 50 zl za egzain.
    - O to trzeba albo na poczcie albo w banku - tutaj ma pan bank na wprost
    - Tak wiem ;) Dziekuje

    Mysle sobie hmm - rachunek akurat ten jest w PKO BP to sobie tam pojde -
    wkoncu na rogu Rakowieckiej/Niepodleglosci jest.

    Wszedlem, wypisalem sobie wszytko - ale potrze.. U cos kasa tylko jedna na
    cztery czynna :( I tlum emerytow....

    Nic to - pojde do Pekao SA, ktory jest na uczelni. Kolejki nie bylo (wiadomo
    wakacje). Pytam sie pana, czy mozna na konto uczelni wplaci - taaak
    oczywscie.. (przypominam - bank znajduje sie na terenie uczelni!!!)
    Pan sie pyta
    - Czy ma pan u nas rachunek?
    - Na cale szczescie juz nie - odpowiadam z usmiechem
    - A bo to bedzie duzo kosztowac...
    - Ile
    - 25 zl.
    - A to dziekuje.

    Powiedzialem co mysle, wyrazilem niezmirne szczescie przepelniajace mnie, ze
    juz nie jestem klientem ;) i poszedlem do dawnego oddzialu PBK.

    Po drodze zahaczylem znowu o PKO BP - zapytalem sie ochroniarza czy znowu
    czynne jedno okienko (no to zalezy czasem sa dwa - odpowiedzial ;)

    Oczywiscie czynne jedno, a dziki tlum emerytow znacznie zgestnial.

    Poszedlem do BPHPBK - pytam sie ile?
    - 7 zlotych
    Ja zalamany , upocony jakbym z sauny wyszedl mowie ze ok, bo nie mam sily.
    Pytam sie a dla klientow ile?
    - Pan tez jest naszym klietnem ;) Tyle samo. Ja pokiwalem glowa - zwykly
    przelew na formularzu wplaty, ktory kosztuje na poczcie 3 zeta - w tym banku
    az 7....

    Podziekowalem, pan w dziekanacie poopowiadalem perypetie, zobaczylem juz
    naklejone zdjecia na dyplomie.. :)

    Uffff. Kocham nasze tradycyjne banki....

    Chociaz szkola tez glupia, ale:

    Bank Pekao SA - 25 zlotych - brak kolejek
    PKO BP - nawet nie wiem - ale czynne1 na 4 okienka. Kolejka na > 1h (ech ci
    emeryci)
    (dawne) PBK 7 zl - brak kolejek

    Czy swiat nie jest piekny??? ;)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-01 10:38:20
    Temat: Re: Przelew - przygoda.
    Od: "Gregory" <g...@p...onet.pl>

    A z internetu za free w najgorszym przypadku 0,99 i to w domku :))
    Pozdrawiam Gregorek

  • 3. Data: 2002-08-01 10:45:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A z internetu za free w najgorszym przypadku 0,99 i to w domku :))
    > Pozdrawiam Gregorek

    No tak ale mnie potrzebny byl papierek :(

  • 4. Data: 2002-08-01 11:29:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    (ciach opisy)

    Znaczy, nie przelew chciales zrobic, tylko wplate gotowkowa? No
    kochaany, to kosztuje...

    Nie masz jakiegos konta, gdzies, co? 8-) Zeby zrobic prawdziwy
    przelew? Nawet wirtualne banki umieja na ogol przyslac potwierdzenie i
    kosztuje to raczej mniej...

    A w ostatecznosci na poczcie.

    MJ
    PS. W PKOBP byloby chyba 3.50.

  • 5. Data: 2002-08-01 11:34:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Znaczy, nie przelew chciales zrobic, tylko wplate gotowkowa? No
    > kochaany, to kosztuje...

    No tak wplate gotowkowa ;)
    Konta w marmurkach mam a i owszem, ale ze tka powiem potrzebne mi to bylo od
    razu :) A poczta daleko.

  • 6. Data: 2002-08-01 11:38:23
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    > No tak wplate gotowkowa ;)
    > Konta w marmurkach mam a i owszem, ale ze tka powiem potrzebne mi to bylo
    od
    > razu :) A poczta daleko.

    Zaloz sobie konto lokacyjne w Rajfazenie. Przelew za friko, brak oplat za
    prowadzenie, a jak przyjdziesz do oddzialu to i potwierdzenie ze stemplem
    dadza.
    Marv.

  • 7. Data: 2002-08-01 11:44:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > prowadzenie, a jak przyjdziesz do oddzialu to i potwierdzenie ze stemplem

    Nie, ale nie oto chodzi :)
    Ja przelew to sobie moge pod nosem kolo bloku zrobic. Tylko poszedlem z
    przekonaneniem, ze taka wplate zrobie w kasie uczelnioanej (za powtarzanie
    egzaminow, przedmiotow itp tam sobie np kaza placic). Paranoja jak dla mnie
    jestto, ze uczelnia nie zobowiazala banku do nie pobierania oplat za plate
    na swoje konto (nawret jesli jest w PKO BP)

  • 8. Data: 2002-08-01 12:55:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie masz jakiegos konta, gdzies, co? 8-) Zeby zrobic prawdziwy
    > przelew? Nawet wirtualne banki umieja na ogol przyslac potwierdzenie i
> [...]

    Przelew w PKO BP 3,00zl
    W ePKO BP 0,00zl

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2002-08-01 13:18:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> writes:

    > Przelew w PKO BP 3,00zl

    Wplata gotowkowa na konto jest, o ile mi wiadomo, oblozona prowizja
    "0.5% nie mniej niz 3.50".

    MJ

  • 10. Data: 2002-08-01 13:42:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wplata gotowkowa na konto jest, o ile mi wiadomo, oblozona prowizja
    > "0.5% nie mniej niz 3.50".

    a maz naczenie ze to byl rachunek w PKO BP prowadzony (tan na ktory mialem
    wplacic??)

    Ale 25 zl jednak mnie powalilo :)