  • 11. Data: 2002-03-28 15:50:20
    Temat: Re: mBIZNES konto
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    w sumie oferta niezbyt ciekawa (niestety, choc spodziewalem sie tego)

    - koszty katy - jak zwykle z sufitu - ostatecznie pewna czesc moze zrezgnwac
    - przelew na wlasny rachunek - platny
    - oplaty na zus - niewiadome - jest niby promocja do czerwca, ze niby
    bezplatnie - tak naprawde to dlatego, ze NIE zrobili ! i beda z tym walczyc
    - brak mozliwosci wydruku historii - powoduje koniecznosc zaplaty 5 zl za
    wyciag

    Obecnie funkcjonalnosc porownywalna do VW - i jesli ktos ma juz konto w VW -
    to zapewne nie bedzie mial potrzeby zadnej zmieniac tego stanu rzeczy ! z
    duza przewaga na korzysc VW - !!!!!!!!!

  • 12. Data: 2002-03-28 16:18:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w wiadomości
    > w sumie oferta niezbyt ciekawa (niestety, choc spodziewalem sie tego)
    >
    > - przelew na wlasny rachunek - platny

    Zostalo to umotywowane przez mBank w nastepujacy sposob...Gdy bedzie
    mozliwosc bezplatnego przelewania srodkow na rachunek prywatny, a potem
    bezprowizyjnego pobierania kasy z bankomatow Euronetu to bank straci
    prowizje. W takiej formie jak teraz zawsze cos dostanie.

    > - oplaty na zus - niewiadome - jest niby promocja do czerwca, ze niby
    > bezplatnie - tak naprawde to dlatego, ze NIE zrobili ! i beda z tym
    walczyc

    Przelewy przez I-net, wap, ivr maja byc bezplatne.

    > - brak mozliwosci wydruku historii - powoduje koniecznosc zaplaty 5 zl za
    > wyciag

    Wydrukowac zawsze mozna :). A mozliwosc drukowania potwierdzen w
    wygodniejszej formie to chyba tylko kwestia czasu, przynajmniej taka mam
    nadzieje.

    > Obecnie funkcjonalnosc porownywalna do VW - i jesli ktos ma juz konto w
    VW -
    > to zapewne nie bedzie mial potrzeby zadnej zmieniac tego stanu rzeczy

    O ile dla kogos zbyteczna jest karta to wydaje sie to byc prawdopodobne.

    Maciej

  • 13. Data: 2002-03-28 17:03:33
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    > walczyc
    >
    > Przelewy przez I-net, wap, ivr maja byc bezplatne.

    ??
    dowolny przelew juz jest wyceniony na 1 zl !
    przelew do zus - od lipca - koszt nieznany - osobiscie przypuszzam, ze w
    granicach 2 zl za jeden przelew - jako polowa obecnej oplaty za przelew
    przez g-linke

    > Wydrukowac zawsze mozna :). A mozliwosc drukowania potwierdzen w
    > wygodniejszej formie to chyba tylko kwestia czasu, przynajmniej taka mam
    > nadzieje.

    nadzieja na zmiany w mbanku sa zazwyczaj plonne, a wydruk ekranu (z jakims
    kawalkiem, bez podsumowan strony) - to troche niepowazne ! nawet dla b.malej
    firmy

    > O ile dla kogos zbyteczna jest karta to wydaje sie to byc prawdopodobne.

    hmm, karta VElektron za praiwe 50 zl rocznie + spore oplaty - hmm, no to
    chyba drozszej nie ma nawet izzy jest tansze :-))))))))) pomijajac limit
    1000 zl - dziennie - he he - sorry - ale przy dzialalnosc gospodarczej to
    raczej rechot niz karta :-)))

    Plusem moze byc tylko i wylacznie bezplatne prowadzenie - dla tego faktu
    mozna zalozyc - i nie uzywac - bo nic nie kostuje - ale to zdecydowanie za
    malo jak na oferte rynkową ! Niestety oceniam tę ofertę jako zdecydowanie
    gorszą niż inteligo - a jak zmienią funkcjonalność - to może zmienię zdanie
    !

  • 14. Data: 2002-03-28 17:38:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > przelew do zus - od lipca - koszt nieznany - osobiscie przypuszzam, ze w
    > granicach 2 zl za jeden przelew - jako polowa obecnej oplaty za przelew

    Powtorze jeszcze raz. Przelew do ZUS za pomoca Internetu, WAP oraz IVR ma
    byc bezplatny. I wyraznie jest to napisane w TOiP. Promocja dotyczy
    przelewow skladanych za posrednictwem mLinii. Wlasnie brak oplaty za
    przelewy do ZUS-u sa jedna z cech, ktore wyrozniaja ten rachunek wsrod
    innych rachunkow firmowych. Po prostu mBank poszedl w odwrotnym kierunku.
    Inne banki mowia musisz zaplacic za ZUS przelewem to wyciagniemy od ciebie
    jak najwiecej, w mBanku mowia musisz wykonac ten przelew, a od nas mozesz za
    darmo ;). Hehe... chyba mi sie pomieszalo z Multi ;).

> [...]
    > 1000 zl - dziennie - he he - sorry - ale przy dzialalnosc gospodarczej to

    Co do limitow to zgadzam sie. Mysle nawet, ze za jakis czas bank je
    podniesie. Z drugiej strony trzeba pamietac, ze wiekszosc platnosci jest
    wykonywana przelewami.

> [...]
    > malo jak na oferte rynkową ! Niestety oceniam tę ofertę jako zdecydowanie
    > gorszą niż inteligo - a jak zmienią funkcjonalność - to może zmienię

    Nie dyskutuje z tym. Rachunku w Inteligo nie mialem. Natomiast jak porownam
    z funkcjonalnoscia Telepekao24 to mBank wypada lepiej.

    Maciej

  • 15. Data: 2002-03-28 17:52:54
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    Nie ma mozliwosci wykonywania przelewow na rachunki
    mBanku z zagranicy.

  • 16. Data: 2002-03-28 18:51:23
    Od: "<Mike>" <m...@n...pl>

    "bromden" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Nie ma mozliwosci wykonywania przelewow na rachunki
    > mBanku z zagranicy.

    Mozna otrzymywac przelewy z zagranicy. Trzeba tylko wyslac (faxem) do mbanku
    dokument o stalym upowaznieniu banku do skupu walut obcych.

  • 17. Data: 2002-03-28 19:53:10
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Mozna otrzymywac przelewy z zagranicy. Trzeba tylko wyslac (faxem) do mbanku
    > dokument o stalym upowaznieniu banku do skupu walut obcych.

    taka dzisiaj dostalem odpowiedz z mbanku (mailem) na pytanie,
    czy mozliwe jest otrzymywanie przelewow z zagranicy, ani slowa o
    mozliwosci, o ktorej wspominasz,

    albo zmyslasz, albo im nie zalezy na klientach ...

  • 18. Data: 2002-03-28 20:02:02
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze k...@h...pl_______:

    > w sumie oferta niezbyt ciekawa (niestety, choc spodziewalem sie tego)

    Wydaje mi się że jednak ciekawa, popatrzmy:

    > - koszty katy - jak zwykle z sufitu - ostatecznie pewna czesc moze
    > zrezgnwac - przelew na wlasny rachunek - platny

    A po co ta karta, nie lepiej przelać na konto osobiste i wypłacić kartą
    darmową w jakimkolwiek innym banku, lub w euronecie kartą z konta
    osobistego w mBanku - można chyba tak robić prowadząc DG???
    Karty za 50zl/rok rzeczywiście nie warto trzymać. :(

    > - oplaty na zus - niewiadome - jest niby promocja do czerwca, ze niby
    > bezplatnie - tak naprawde to dlatego, ze NIE zrobili ! i beda z tym
    > walczyc
    Przelew do ZUS jest bezpłatny, jest to wyraźnie napisane.

    >- brak mozliwosci wydruku historii - powoduje koniecznosc
    > zaplaty 5 zl za wyciag

    Nie wiem jak to będzie wyglądać ale: "możliwość wydruku listy operacji i
    pojedynczej transakcji bezpośrednio ze strony www"

    Zobaczymy jak będzie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
    że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche

  • 19. Data: 2002-03-28 20:58:20
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    <....>

> [...]
    > 1000 zl - dziennie - he he - sorry - ale przy dzialalnosc gospodarczej to

    Dla "rekina" jest 5000 zl.

    J.

  • 20. Data: 2002-03-29 08:29:11
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w
    wiadomości news:a7vicg$p3q$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > przelew do zus - od lipca - koszt nieznany -
    osobiscie przypuszzam, ze w
    > granicach 2 zl za jeden przelew - jako polowa

    http://www.mbank.com.pl/mbiznes_oferta.html#2
    a w szcególności taka deklaracja:
    /////Dlaczego mBank oferuje rzecz niespotykaną do
    tej pory na rynku - brak opłat za obowiązkowe
    przelewy? Ponieważ według nas podstawową cechą
    mBIZNES Konto powinno być umożliwienie realizacji
    niezbędnych dla przedsiębiorcy przelewów za
    minimalną cenę. Naszym zdaniem jest to podstawa
    uczciwej, korzystnej dla obu stron współpracy.////

    > nadzieja na zmiany w mbanku sa zazwyczaj plonne,
    a wydruk ekranu (z jakims
    > kawalkiem, bez podsumowan strony) - to troche
    niepowazne ! nawet dla b.malej
    > firmy

    Trzeba przyznać że strasznie długo plodzą nowe
    produkty i funkcje ale ma być dostępna wkrótce
    (znowu pytanie co to znaczy i na miły Bóg ile
    czasu im to znowu zajmie ?) i jak z odplatnością.
    Przypuszczam że wydruki ze stron www będą
    bezpłatne ale za fax pewnie będą kasować, zresztą
    uważam że juz teraz powinny paść ze strony banku
    jakieś deklaracje co do opłat.

    //// mBank w ramach rachunku firmowego udostępnia
    na życzenie Klienta drukowane potwierdzenie
    transakcji bądź historię operacji. Usługa ta jest
    płatna. (...) Już wkrótce, jako rozszerzenie
    funkcji mBIZNES Konto mBank zaproponuje
    przedsiębiorcom:
    (...)
    = potwierdzenie operacji wysyłane faksem - na
    żądanie Klienta
    = możliwość wydruku listy operacji i pojedynczej
    transakcji bezpośrednio ze strony www (...)

    > hmm, karta VElektron za praiwe 50 zl rocznie +
    spore oplaty - hmm, no to
    > chyba drozszej nie ma nawet izzy (..)

    Pytanie czy bedzie można z niej zrezygnować,
    odniosłem wrażenie że wchodzi jako obowiązkowy
    standard w pakiet.

    > (..) a jak zmienią funkcjonalność - to może
    zmienię zdanie

    Jest dla mnie niezrozumiałe dlaczego tak długo
    trwa opracowywanie internetowego przelewu do ZUS
    ( i to zarówno w Multibanku jak i mBiznes
    koncie). Znajduję jedno wytłumaczenie, czekają
    jakie będzie zainteresowanie ofertą, jeżeli za
    małe to pozostaną tak jak obecnie przy mLince.

    Sark

    p.s. czy jest dostępne demo, nie znalazłem żadnego
    info