  • 1. Data: 2002-03-28 09:28:53
    Temat: Wpłata 20k zł - najtaniej
    Od: "Beer" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    W jaki sposób wpłacić większą sumkę na konto/lokatę
    ponosząc najmniejsze koszty ?
    Spotkałem się z prowizją rzędu 2,5 % co w moim przypadku
    dałoby 100 zł opłaty. Szkoda ździebko... mieć stówkę
    a nie mieć - to razem dwie stówki ! ;-)
    Mam kasę na kiepskiej lokacie w KredytBanku i chciałem
    ją wrzucić do mBanku. Jak to zrobić najtaniej ?

  • 2. Data: 2002-03-28 09:47:27
    Temat: Re: Wpłata 20k zł - najtaniej
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Zerwać lokatę i jako dyspozycję odebrania podać numer rachunku w mBanku- wtedy
    zapłacisz kilka złotych za przelew.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-03-28 10:03:14
    Od: "Beer" <b...@p...onet.pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał:
    > Zerwać lokatę i jako dyspozycję odebrania podać numer rachunku w mBanku-
    wtedy
    > zapłacisz kilka złotych za przelew.
    > Grzegorz

    Ale nie mając konta, TYLKO lokatę to chyba się nie da...

  • 4. Data: 2002-03-28 10:10:53
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    da

  • 5. Data: 2002-03-28 11:17:00
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Mam kasę na kiepskiej lokacie w KredytBanku i chciałem
    > ją wrzucić do mBanku. Jak to zrobić najtaniej ?

    Przelew lub ekonto w Lukasie lub LG
    --
    Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
    j...@p...pl

  • 6. Data: 2002-03-28 11:21:29
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > a nie mieć - to razem dwie stówki ! ;-)
    > Mam kasę na kiepskiej lokacie w KredytBanku i chciałem
    > ją wrzucić do mBanku. Jak to zrobić najtaniej ?

    Załóż sobie konto lokacyjne w Raifeisen i możesz wszystkie operacje (wpłata,
    wypłata, przelew) wykonywać gratis. Utrzymanie konta też jest darmowe.

    Piotrek

  • 7. Data: 2002-03-28 15:05:27
    Od: "Wir" <a...@w...pl>

    Przerabiałem to wczoraj:
    Bank Śląski - otwarcie rachunku, wpłata kasy, przelew na dowolne konto,
    zamknięcie rachunku
    Koszt pakietu :-)) 6 zł
    Czas trwania operacji - 5 minut

    pozdrawiam,
    Wir

  • 8. Data: 2002-03-29 06:02:14
    Od: "Beer" <b...@p...onet.pl>

    "Wir" <a...@w...pl> napisał:
    > Przerabiałem to wczoraj:
    > Bank Śląski - otwarcie rachunku, wpłata kasy, przelew na dowolne konto,
> [...]

    No to nieźle !
    Ja w Kredyt Banku nic nie załatwiłem !
    Kobita była w szoku, ze zaproponowałem otwarcie konta, przelew i zamknięcie!
    "Jak pan to sobie wyobraża ?! Gdyby tak każdy chciał sobie konto na "chwilę"
    zakładać ?! Co by to było ?!" I zaproponowała mi wpłatę w ich kasie -
    prowizja:
    1 % !!! Popierniczyło ich !
    I w końcu noszę 20k w portfelu :-)))
    Dziś coś muszę załatwić

  • 9. Data: 2002-03-29 08:03:40
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Mar 2002, Beer wrote:
    [...]
    >+ Kobita była w szoku, ze zaproponowałem otwarcie konta, przelew i zamknięcie!
    >+ "Jak pan to sobie wyobraża ?! Gdyby tak każdy chciał sobie konto na "chwilę"
    >+ zakładać ?! Co by to było ?!"

    "zastanowilibyście się czy wasz cennik jest postawiony na głowie
    czy nie". Było nie mówić że chcesz zaraz zamykać :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2002-03-29 09:06:16
    Temat: Re: Wpłata 20k zł - czy to normalne w BZWBK ?!
    Od: "Beer" <b...@p...onet.pl>

    No i wpłaciłem.
    Wiecie jak ? Czy to normalne ?!

    Żonka poszła do BZWBK (tam ma konto) i wpłaciła gotówkę.
    Stała przy kasie z wypełnionym druczkiem przelewu !
    A kasjerka kazała ów formularz wrzucić do skrzynki !!
    Stoi sobie tam jakaś skrzynka podobna do pocztowych !

    To normalne ?!?!
    Ile czasu będzie tam to leżało ?! Jak długo mam czekać
    na realizację przelewu ?