    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBIZNES konto
    Date: Fri, 29 Mar 2002 09:29:11 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w
    wiadomości news:a7vicg$p3q$1@news.tpi.pl...
    > dowolny przelew juz jest wyceniony na 1 zl !
    > przelew do zus - od lipca - koszt nieznany -
    osobiscie przypuszzam, ze w
    > granicach 2 zl za jeden przelew - jako polowa
    obecnej oplaty za przelew
    > przez g-linke

    http://www.mbank.com.pl/mbiznes_oferta.html#2
    a w szcególności taka deklaracja:
    /////Dlaczego mBank oferuje rzecz niespotykaną do
    tej pory na rynku - brak opłat za obowiązkowe
    przelewy? Ponieważ według nas podstawową cechą
    mBIZNES Konto powinno być umożliwienie realizacji
    niezbędnych dla przedsiębiorcy przelewów za
    minimalną cenę. Naszym zdaniem jest to podstawa
    uczciwej, korzystnej dla obu stron współpracy.////

    > nadzieja na zmiany w mbanku sa zazwyczaj plonne,
    a wydruk ekranu (z jakims
    > kawalkiem, bez podsumowan strony) - to troche
    niepowazne ! nawet dla b.malej
    > firmy

    Trzeba przyznać że strasznie długo plodzą nowe
    produkty i funkcje ale ma być dostępna wkrótce
    (znowu pytanie co to znaczy i na miły Bóg ile
    czasu im to znowu zajmie ?) i jak z odplatnością.
    Przypuszczam że wydruki ze stron www będą
    bezpłatne ale za fax pewnie będą kasować, zresztą
    uważam że juz teraz powinny paść ze strony banku
    jakieś deklaracje co do opłat.

    //// mBank w ramach rachunku firmowego udostępnia
    na życzenie Klienta drukowane potwierdzenie
    transakcji bądź historię operacji. Usługa ta jest
    płatna. (...) Już wkrótce, jako rozszerzenie
    funkcji mBIZNES Konto mBank zaproponuje
    przedsiębiorcom:
    (...)
    = potwierdzenie operacji wysyłane faksem - na
    żądanie Klienta
    = możliwość wydruku listy operacji i pojedynczej
    transakcji bezpośrednio ze strony www (...)

    > hmm, karta VElektron za praiwe 50 zl rocznie +
    spore oplaty - hmm, no to
    > chyba drozszej nie ma nawet izzy (..)

    Pytanie czy bedzie można z niej zrezygnować,
    odniosłem wrażenie że wchodzi jako obowiązkowy
    standard w pakiet.

    > (..) a jak zmienią funkcjonalność - to może
    zmienię zdanie

    Jest dla mnie niezrozumiałe dlaczego tak długo
    trwa opracowywanie internetowego przelewu do ZUS
    ( i to zarówno w Multibanku jak i mBiznes
    koncie). Znajduję jedno wytłumaczenie, czekają
    jakie będzie zainteresowanie ofertą, jeżeli za
    małe to pozostaną tak jak obecnie przy mLince.

    Sark

    p.s. czy jest dostępne demo, nie znalazłem żadnego
    info