  • 1. Data: 2003-07-02 10:55:34
    Temat: m_bank - ktore konto wybrac
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    jestem osoba fizyczna; nie mam stalych dochodow;
    zastanawiam sie ktore wybrac konto w m-banku, a gre wchodza:
    - e-konto
    - e-max
    - izzyKonto

    oczekuje od konta:
    - wybieranie kasy z bankomatu
    - darmowa obsluga i prowadzenie
    - darmowe przelewy i zleceniabankowo

  • 2. Data: 2003-07-02 11:48:48
    Temat: Re: m_bank - ktore konto wybrac
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Szczepan Majdański wrote:
    > oczekuje od konta:
    > - wybieranie kasy z bankomatu
    > - darmowa obsluga i prowadzenie
    > - darmowe przelewy i zleceniabankowo

    ekonto + karte
    emax do nadwyzki - BEZ KARTY
    z emaxa przelewasz spobie na ekonto jak kasa jest ci potrzebna.
    Dzieki temu masz konto + przelewy + karte za free.

  • 3. Data: 2003-07-02 11:58:27
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> wrote in message
    > jestem osoba fizyczna; nie mam stalych dochodow;
    > zastanawiam sie ktore wybrac konto w m-banku, a gre wchodza:
    > - e-konto
    > - e-max
    > - izzyKonto

    izzykonto jest dla nastolatkow
    eMax to lokata i karta do niego kosztuje 36zl rocznie
    wiec pozostaje Ci eKonto.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2003-07-02 12:12:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak wrote:
    > eMax to lokata i karta do niego kosztuje 36zl rocznie

    ale karty nie musi przeciez brac, a konto dla "wiekszych" odsetek waro
    miec (lub w ramach bezpieczenstwa)

  • 5. Data: 2003-07-02 12:12:39
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak wrote:
    > "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> wrote in message

    > izzykonto jest dla nastolatkow
    > eMax to lokata i karta do niego kosztuje 36zl rocznie

    Nikt nie każe zamawiać karty do eMaxa

    > wiec pozostaje Ci eKonto.

    Najbardziej bodaj rozpowszechnioną formą korzystania z mBanku jest
    posiadanie eKonta z kartą do rozliczeń bieżących i eMaxa do lokowania
    nadwyżek finansowych
    (eMax może też służyć do "zabezpieczania" środków dostępnych na karcie
    na wypadek kradzieży: tzn. trzymanie większej gotówki na eMaxie i
    przelewanie na eKonto w razie potrzeby: przelewe w obrębie mBanku
    dokonywane są w czasie rzeczywistym).
    Taki tandem potrafi być zupełnie bezpłatny jesli się nie generuje
    kosztów w postaci zlecania przelewów za pośrednictwem żywej części
    telecentrum itp. ;)

  • 6. Data: 2003-07-02 12:30:56
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "mPa(n)K" <k...@w...pl> wrote in message
    > Nikt nie każe zamawiać karty do eMaxa

    Wiem - ale zadajacy pytanie chcial miec wszystko za darmo.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 7. Data: 2003-07-02 20:41:57
    Temat: Odp: m_bank - ktore konto wybrac