  • 1. Data: 2003-07-02 07:48:39
    Temat: Znacie liczbe kont osb. w bankach?
    Od: j...@s...waw.pl

    Czy potrafilibyscie pomoc ze znalezienem informacji o liczbie rachunków
    osobistych w 25 największych polskich bankach?

    Dzięki,
    j.

  • 2. Data: 2003-07-02 11:12:40
    Temat: Re: Znacie liczbe kont osb. w bankach?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Czy potrafilibyscie pomoc ze znalezienem informacji o liczbie
    > rachunków osobistych w 25 największych polskich bankach?

    Jako, ze jestes z SGHu :) -> biblioteka - dwa komputery z dostepem do
    archiwum Rzepy - to pierwsze miejsce, drugie to Gazeta Bankowa - w
    czytelni. :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-04 00:00:13
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:
    > Jako, ze jestes z SGHu :) -> biblioteka - dwa komputery z dostepem do
    > archiwum Rzepy - to pierwsze miejsce, drugie to Gazeta Bankowa - w
    > czytelni. :)

    Sami znajomi w tym wątku ;)

    BP,NMSP

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10350 dzień życia, sprawność

  • 4. Data: 2003-07-04 07:48:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dariusz Jaworski wrote:
    > Sami znajomi w tym wątku ;)
    > BP,NMSP

    Ja to ciekawy jestem o ktorej wstales ;)