  • 1. Data: 2003-07-02 10:32:56
    Temat: Kredyt na wykup mieszkania.
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    Witam grupę.
    Pierwszy raz tu piszę i od razu zwracam się z prośbąo pomoc.
    Mianowicie szukam instytucji która udzieli mi
    kredytu na wykup mieszkania komunalnego.Chodzi oczywiście o
    jak najatrakcyjniejsze warunki kredytowania.
    Wysokość kredytu to jakieś 10-15 tys. zł.

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    Krzysiek "Smokun" Pochmurski
    *wywal wywal. z adresu :-)*

  • 2. Data: 2003-07-02 10:47:28
    Temat: Re: Kredyt na wykup mieszkania.
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Smokun" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytu na wykup mieszkania komunalnego.Chodzi oczywiście o
    > jak najatrakcyjniejsze warunki kredytowania.
    > Wysokość kredytu to jakieś 10-15 tys. zł.

    a skarb państwa, który to sprzedaje nie ma oferty sprzedaży na raty ?
    to najlepszy kredyt
    nie sprawdzają zdolności kredytowej
    masz pewność otrzymania kredytu
    niskie oprocentowanie
    zabezpieczenie hipoteką

    tak jest w przypadku kupowania mieszkań od Wojskowej Agencji Mieszkaniowej,
    ale zasady w innych mieszkaniach powinny być podobne

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-07-02 10:53:03
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > kredytu na wykup mieszkania komunalnego.Chodzi oczywiście o
    > jak najatrakcyjniejsze warunki kredytowania.
    > Wysokość kredytu to jakieś 10-15 tys. zł.

    Przejdź się do PKO BP i popytaj o kredyt "Własny kąt"

    Pozdraiwam
    Robert Wicik