  • 1. Data: 2003-08-28 19:34:43
    Temat: Re: lukasa konto na skrzynce...
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    billcv$da6$...@a...news.tpi.pl,
    janke <j...@p...fm>:
    /ciach/

    po co mnozysz identyczne watki?
    odpowiedzialem w tym pierwszym

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid
    Emaile adresuj do >mkarta< zamiast do >spam.trap< i usun .invalid

  • 2. Data: 2003-08-28 19:37:58
    Temat: lukasa konto na skrzynce...
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    czesc
    dostaliscie dzis na skrzynke (zwlaszcza uzytkownicy poczta.fm i interia.pl)
    list od lukasa, chwalacy lukasowskie e-konto-pro?
    5000 majac na koncie fajnie jest....

    http://www.lukasbank.pl/oferta_ekontopro.asp
    http://www.lukasbank.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji
    .asp
    http://www.lukasbank.pl/oferta_visaclassic_tabela1.a
    sp

    i pisza ze karta za darmo... szkoda tylko ze nie dopisuja, ze tylko w
    peirszym roku jest za free, zarowno electron jak i kredytowa, tak
    przynajmniej ja odczytalem z TOiP

    Wam sie to podoba, ktos juz ma e-k-pro? a moze cos pominalem, czegos nie
    doczytalem? czy faktycznie e-k-pro jest takie fajne i darmowe?

    pozdrawiam grupe
    zbyszko janke

  • 3. Data: 2003-08-28 20:01:01
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    > po co mnozysz identyczne watki?
    > odpowiedzialem w tym pierwszym

    przepraszam. mnoze bo jak widzisz tamten watek ma jakas szalona date,
    zreszta nawet go nie widze, domyslam sie tej daty tylko. szoda ze i tu nie
    napisales swojej opinii, poznanlbym ja przynajmniej..
    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 4. Data: 2003-08-28 20:04:06
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bilmo6$jr8$...@a...news.tpi.pl,
    janke <j...@p...fm>:

    > przepraszam. mnoze bo jak widzisz tamten watek ma jakas szalona date,
    aha - nie zauwazylem

    > zreszta nawet go nie widze, domyslam sie tej daty tylko. szoda ze i
    > tu nie napisales swojej opinii, poznanlbym ja przynajmniej..

    nie ma sprawy, juz wklejam:

    > dostaliscie dzis na skrzynke (zwlaszcza uzytkownicy poczta.fm i
    > interia.pl) list od lukasa, chwalacy lukasowskie e-konto-pro?
    > 5000 majac na koncie fajnie jest....

    nie :)

    > i pisza ze karta za darmo... szkoda tylko ze nie dopisuja, ze tylko w
    > peirszym roku jest za free, zarowno electron jak i kredytowa, tak
    > przynajmniej ja odczytalem z TOiP

    To prawda. Potem juz sie placi, ale i tak b. tanio wychodzi KK.

    > Wam sie to podoba, ktos juz ma e-k-pro? a moze cos pominalem, czegos
    > nie doczytalem? czy faktycznie e-k-pro jest takie fajne i darmowe?

    Mam od ok. 3 lat, jestem zadowolony. Jest to moje podstawowe konto do
    rozliczen.
    Przy umiarkowanie intensywnym korzystaniu (typowe potrzeby gospodarstwa
    domowego) i rezerwie srodkow na (wysoko oprocentowanym) RORze nie
    przeszkadza slaba online'owosc.

  • 5. Data: 2003-08-28 22:38:22
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    > To prawda. Potem juz sie placi, ale i tak b. tanio wychodzi KK.

    dzieki za opinie. ale piszesz ze tanio wychodzi KK - ja wlasnie bede
    rezygnowal z karty w BZWBK, szukam alternatywy. tania KK w Lukasie jest
    wobec tego:
    - 0 zl za rok po pierwszym roku
    - 28,50pln za rok po dwu latach
    - 38pln za rok po trzech latach
    - 42,75pln za rok po czterech latach
    - itd, itp

    czyli taniej niz w WBK gdzie karta na rok kosztuje 58pln (za KAZDY rok
    uzytkowania)

    ale nie jest juz taniej jesli do tego doliczyc karte dodatkowa, gdzie w
    lukasie kosztuje 47pln, a w WBK 38pln...

    > Mam od ok. 3 lat, jestem zadowolony. Jest to moje podstawowe konto do
    > rozliczen.

    mnie przekonuje oddzial (wplaty za free) i przelewy darmowe. czyli cos co
    mialem w sp.LG - w jednym banku wplata i przelew za darmo - bo teraz musze
    kombinowac: wplata darmo do inteligo i przelew za 0,99 do mbanku gdzie
    dopiero moge dalej "rozlewac" za darmo.

    dzieki Robert za opinie.
    wlasnie przeg;ladam zamowione porownania lukasa z innymi... ciekawie, ale
    chyba jednak bez kredytowki...

    a'propos, jaka jest ciekawa alternatywa dla kredytowej BZWBK zapytam w innym
    watku.

    i wracajac do poczatku nie zwiazanego z tematem:
    > aha - nie zauwazylem
    cos mi pieprzy w kompie, co wlacze to inna data, inna godzina - wirus jaki
    czy co ??

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 6. Data: 2003-08-29 09:05:50
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    janke <j...@p...fm> napisał(a):

    [...]
    > cos mi pieprzy w kompie, co wlacze to inna data,
    > inna godzina - wirus jaki czy co ??

    Raczej bateria (na plycie glownej) podtrzymujaca ustawiena
    BIOSu powoli "siada". Proponuje ja szybko wymienic, bo nastepne
    "etap" to brak mozliwosci wlaczenia komputera bez uprzedniego
    wejscia do BIOSu i dokonania stosownych poprawek...

    Ale to juz NTG :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex