  • 1. Data: 2003-08-28 13:50:00
    Temat: Oświadczenie polskich banków, wierzycieli Daewoo-FSO
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Chcialbym zwrocic Wasza uwage na pewsna sprawe:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3126

    No wlasnie. Ciekaw jestem waszej opinii, ale mnie sie wydaje, ze:
    banki nie sa instytucja charytatywna - wiec odbija sobie te straty na
    klientach - czyli na nas wszystkich. Wszystko to w imie utrzymania (duzego
    jakby nie bylo) zakladu. Znowu wszyscy skladamy sie w ten czy inny sposob na
    gowniana polityke gospodarcza kolejnych rzadow.
    Rzadow, ktore wybierane sa przez... tych ktorzy za to wszystko placa.
    Ech...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-08-30 14:35:44
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > gowniana polityke gospodarcza kolejnych rzadow.
    > Rzadow, ktore wybierane sa przez... tych ktorzy za to wszystko placa.

    O ile mi wiadomo to Daewoo-FSO jest w 100% własnością koreańczyków...

    Diwi mnie fakt że polski rząd chce dopłacać do prywatnej firmy... Jak
    pan Miller jest taki hojny, to zrobi zrzutkę wśród swoich ministrów...

    Z drugiej strony robotnicy m.in. z FSO walczyli o demokrację i
    kapitalizm - no to teraz mają...

    Tym bardziej wkurza fakt, że polscy podatnicy pomagają jakiemuś
    zagranicznemu koncernowi, który umoczył kupę kasy w bądź co bądź, ale
    chybionych inwestycjach... :((
    --
    My eyes are shut I cannot see
    though clear is thy despair

  • 3. Data: 2003-08-30 18:03:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wiedźma Ple-Ple wrote:
    > Diwi mnie fakt że polski rząd chce dopłacać do prywatnej firmy... Jak
    > pan Miller jest taki hojny, to zrobi zrzutkę wśród swoich ministrów...

    Dziwi Cie?
    A gornictwo cale, huty, wagon sa, Ozarow, Stocznie i tak dalej i tak dalej
    :(
    Mnie tam nie dziwi