  • 1. Data: 2006-06-05 11:51:41
    Temat: lukas kiedy sesje przychadzace i wychadzace?
    Od: "szakaL" <r...@t...pl>

    Witam,

    o której są sesje wychodzące i przychodzace w Lukasie? Nie moge znalezc na
    ich stronach

    sz

  • 2. Data: 2006-06-05 12:51:00
    Temat: Re: lukas kiedy sesje przychadzace i wychadzace?
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Użytkownik "szakaL" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    > o której są sesje wychodzące i przychodzace w Lukasie? Nie moge znalezc na
    > ich stronach

    Ja tez nie moglem znalezc, wiec zapytalem. Info z 15.05.2006
    Sesje przychodzące w LUKAS Banku odbywają się w dni robocze w godzinach:
    12.00, 16.00, 18.00.
    Dyspozycje polecenia przelewu są natomiast realizowane:
    1) jeżeli zostały złożone do godziny 11.00 w dniu roboczym - tego samego
    dnia,
    2) jeżeli zostały złożone po godzinie 11.00 w dniu roboczym - najpóźniej
    następnego dnia roboczego,
    3) jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu
    roboczym.
    Z poważaniem,
    LUKAS Bank
    --