  • 1. Data: 2006-06-05 09:42:15
    Temat: Wpłatomaty mBanku. Reklamacje.
    Od: "neex" <n...@m...pl>

    Ponieważ był już wątek wpłatomatów mBanku, że po wpłacie
    pieniędzy zawieszają się bez druku potwierdzenia, chciałbym się
    dowiedzieć jak bardzo nagminny jest to problem.
    Problem jest poważny, ponieważ ludzie mogą tracić środki do
    przeżycia kolejnego miesiąca, a mBank nie wydaje się traktować
    takich spraw priorytetowo.
    Gdyby takie przypadki zdarzały się nagminnie, warto powiadomić o tym
    prasę, aby ostrzec ludzi, którzy wpłacają środki niezbędne do
    życia, przed poważnymi kłopotami.

    Ja stracę tylko trochę odsetek (muszę zrywać lokatę), ale problemy
    innych ludzi mogą być dużo poważniejsze.

    neex

  • 2. Data: 2006-06-06 06:52:57
    Temat: Re: Wpłatomaty mBanku. Reklamacje.
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "neex" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    >Problem jest poważny, ponieważ ludzie mogą tracić środki do
    >przeżycia kolejnego miesiąca, a mBank nie wydaje się traktować

    Od kiedy wpłatomat łyknął mi całe moje pieniądze dywersyfikuję ryzyko
    dzieląc wpłatę na cztery części :)
    Rozpatrzenie reklamacji trwało tydzień.
    mBank nie ma tego jak inaczej traktować bo zdaje się to nie są ich
    wpłatomaty tylko firmy zewnętrznej. Sprawa sięga dalej...
    pozdrawiam