  • 1. Data: 2006-07-04 20:40:53
    Temat: lukas
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, czy lukas ekonto pro to najlepsze konto pod sloncem ?:)
    jesli sie spelnia warunki oczywiscie i ma sie prowadzenie w kwocie 0zl.
    czy w porownaniu do innych bankow mozna cos lepszego znalesc spelniajac te
    same warunki
    prosze o opinie
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-05 00:12:05
    Temat: Re: lukas
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    "bartek" <f...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > jesli sie spelnia warunki oczywiscie i ma sie prowadzenie w kwocie 0zl.
    > czy w porownaniu do innych bankow mozna cos lepszego znalesc spelniajac

    Nie znajdziesz raczej lepszej oferty, gdzie nie płacisz za konto, masz
    darmowe przelewy, zlecenia stałe, polecenie zapłaty (nawet mBank za to
    wszystko kasuje), a dostęp przez internet zabezpieczony tokenem, który
    również jest darmowy.
    Oczywiście należy pamiętać, aby mieć na koncie lub lokacie 5000zł i wpływ
    2000zł oraz wykonać jakąś operację przez internet, bo inaczej będą prowizje,
    ale jak spełniasz warunki to konto masz za darmo! :)

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2006-07-05 06:20:31
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wplyw 3000 :)

    Od kiedy tak?
    Dopiero było 2000..

    Miroo

  • 4. Data: 2006-07-05 06:20:55
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    wplyw 3000 :)

  • 5. Data: 2006-07-05 09:17:59
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@N...gazeta.pl>

    > wplyw 3000 :)

    Raczej 2000 zł. http://lukas.pl/oferta_konta_oplat.asp na samej stronie jest
    to w przypisie nr 1 na dole.

    C.

  • 6. Data: 2006-07-05 09:28:52
    Od: michaça <w...@...pl>

    > Od kiedy tak?
    > Dopiero było 2000..
    np tutaj: http://www.lukas.pl/oferta_konta_jak_placic_mniej_ep
    ro.asp
    dalej stoi jak byk 2000 nie 3000...

  • 7. Data: 2006-07-05 09:38:02
    Od: "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@i...pl>

    bartek [f...@w...pl]
    na: pl.biznes.banki napisał/ła:

    > witam, czy lukas ekonto pro to najlepsze konto pod sloncem ?:)

    Ja mam w Lukasie e-konto, place tylko za token (rocznie 36zl), poza tym
    zadnych innych oplat. Lukas ma jednak kilka malych wad:
    - malo bankomatow bezprowizyjnych (nie zaleznie czy e-konto czy e-konto
    PRO)
    - e-bank ma mala funkcjonalnosc (ale dla osob ktore potrzebuje konto
    tylko do wplat/wyplat jest w sam raz)
    - obsluga klienta przez telefon/e-bank jest... srednio zadowalajaca
    (proste pytanie to odpowiadaja standardowo nie patrzac wogole w
    faktyczne informacje - np. czy karta juz jest do odbioru odpowiedz
    "bedzie do odbioru po 14 dniach roboczych od zlozenia wniosku).

    W koncu zmienili system e-banku ('bledy' z okresem czekania na uzycie
    pieniedzy z konta, aktualizacja stanu konta raz na 24g) - co sie nie
    obylo bez bledow i awarii ;<, ale w tej chwili jest w porzadku.

    Podobno (mi sie nie zdarzylo, ale wsrod znajomych tak) sa problemy z
    tokenami (rozsynchronizowane, padnieta bateria i podobne) w okresie
    do pol roku po odebraniu tokena).

    Nalezy tez pamietac, ze Lukas jest nastawiony bardziej na kredyty niz na
    obsluge kont - stad takie oplaty a nie inne ;>

    Pozdrawiam,
    Ciacho

    --
    .: JID ][ BI || != 2 BI :.
    .: c...@j...org ][ -- TTC :.

  • 8. Data: 2006-07-05 10:20:40
    Od: "kawonde" <k...@g...com>

    "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > zadnych innych oplat. Lukas ma jednak kilka malych wad:
    > - malo bankomatow bezprowizyjnych (nie zaleznie czy e-konto czy e-konto

    do e-konta pro pezprowizyjne bankomaty to bzwbk i euronet - malo ich?

    > - e-bank ma mala funkcjonalnosc (ale dla osob ktore potrzebuje konto
    > tylko do wplat/wyplat jest w sam raz)

    faktem jest ze brakuje drukowania potwierdzenia przelewu...
    na razie nic wiecej mi nie potrzeba

> [...]
    > faktyczne informacje - np. czy karta juz jest do odbioru odpowiedz
    > "bedzie do odbioru po 14 dniach roboczych od zlozenia wniosku).

    nie wiem bo nie obsluguje konta via telefon

    dodam ze beznadziejne jest wpisywanie nr kont 'ciagiem' - jakby nie mogli
    wprowadzic 2 systemow - 'ciagiem' i z 'odstepami'.
    obsluga okienkowa tez nie jest najlepsza ale to zalezy od oddzialu.

    pozdrawim
    opolanin

  • 9. Data: 2006-07-05 11:28:40
    Od: "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@i...pl>

    kawonde [k...@g...com]
    na: pl.biznes.banki napisał/ła:

    > do e-konta pro pezprowizyjne bankomaty to bzwbk i euronet - malo ich?

    'W sumie 600' BZ WBK + ich wlasne bankomaty (za
    http://www.lukas.com.pl/oferta_konta_oplat.asp), IMHO to jest malo mimo
    wszystko, w wypadku PRO jest lepiej bo dochodza Euronetu, ale mimo
    wszystko to wciaz IMO malo.

    Dla porownania:
    - PKO BP - 167
    - Millenium - 212 (jezeli Euronet jest bezprowizyjny - nie znalazlem ale
    tez i nie szukalem dokladnie tej informacji)
    - pekao SA - ok. 187

    > na razie nic wiecej mi nie potrzeba

    Wlasnie, to jest konto dla osob ktore nie potrzebuje duzej ilosci
    udogodnien (n.p. eksport histori konta do pdf,odf).

    > nie wiem bo nie obsluguje konta via telefon

    Tutaj mialem na mysli pogadanke z czlowiekiem (przez e-bank - via mail,
    przez telefon - lukaslinia) o konkretnych przypadkach - np. kiedy karta
    M+ bedzie do odbioru i czlowiek zamiast sprawdzic czy 'juz
    jest','jeszcze sie robi' od razu odpowiedzial 'Wysylamy do 21 dni
    roboczych'.

    > dodam ze beznadziejne jest wpisywanie nr kont 'ciagiem' - jakby nie mogli
    > wprowadzic 2 systemow - 'ciagiem' i z 'odstepami'.

    Z tego co zauwazylem to.. oni kupili ten system i ... nie maja prawa w
    nim nic zmieniac (wszelkie 'bugi' i niedociagniecia odpowiadaja 'tak ma
    byc i basta').

    > obsluga okienkowa tez nie jest najlepsza ale to zalezy od oddzialu.

    Akurat z tego jestem zadowolony.. Fakt w okienku bylem... 3 razy:
    - przy zakladaniu konta
    - po 4 latach przy przemedlowaniu sie (zmiana dowodu itd)
    - zalozenie konta firmowego

    W dwoch ostatnich przypadkach obsluga IMO byla bardzo mila i
    profesjonalna, pierwszego nie pamietam ;>

    Jeszcze jedna wada Lukasa (ale tez juz przeterminowana) - wydawali karty
    z rocznym okresem waznosci, i aby dostac nowa trzeba bylo sie upomniec
    (sic!) przez telefon. Mialo to ten plus - jak czlowiek nie uzywal karty
    to nie placil za cos czego nie uzywal ;>.

    Pozdrawiam,
    Ciacho

    --
    .: JID: c...@j...org :.
    .: Wielkanoc, Wielkieżarcie, Wielkiemoczenie... A, i jeszcze :.

  • 10. Data: 2006-07-05 15:18:01
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    a ja ciagle myslalem ze 3k mialo wplywac na konto co miesiac moze zmienili ?
    fakt, ze brak mozliwosci drukowania przelewu to minusik ale cala reszta jest
    nawet niezla ?
    szkoda ze nie ma jak w bzwbk chyba (bezprowizyjne wszystkie bankomaty)
    generalnie konto ani razu *odpukac mnie nie zawiodlo, jestem zadowolony:)