  • 1. Data: 2012-09-03 13:03:08
    Temat: lokaty - klony w dół
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    0.3-0.5%
    Jak kto ma poklepane a niewpłacone, to nie przegapiać, tylko wpłacać!

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 2. Data: 2012-09-03 19:03:45
    Temat: Re: lokaty - klony w dół
    Od: adpiter <a...@w...pl>

    On Sep 3, 1:02 pm, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:
    > 0.3-0.5%
    > Jak kto ma poklepane a niewpłacone, to nie przegapiać, tylko wpłacać!
    >
    > --
    >
    > Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel

    Trochę z innej beczki, ale dotyczy klonów: od paru dni dzwonią do mnie
    z getina i proponują lokatę na 8%. Niestety nic więcej powiedzieć nie
    chcą tylko tyle, że trzeba koniecznie pofatygować się do konsultanta
    Open Finance. Ale mi się nie chce! Ktoś coś wie o co tu chodzi?

  • 3. Data: 2012-09-03 22:30:20
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-09-03 19:03, adpiter pisze:

> [...]
    > chcą tylko tyle, że trzeba koniecznie pofatygować się do konsultanta
    > Open Finance. Ale mi się nie chce! Ktoś coś wie o co tu chodzi?

    Po prostu klientem na ten produkt jest ktoś kto jest skłonny tracić
    swój cenny czas i pieniądze na wizytę w oddziale mimo, że nie wie
    czy ma to jakikolwiek sens. Szczegóły pewnie znajdziesz przeszukując
    grupę, ale zwykle trzeba wtopić część kasy w coś co nie gwarantuje zysku.

  • 4. Data: 2012-09-03 22:32:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    adpiter napisał(a) :

> [...]
    > chcą tylko tyle, że trzeba koniecznie pofatygować się do konsultanta
    > Open Finance. Ale mi się nie chce! Ktoś coś wie o co tu chodzi?

    Tak, powiedzieć im żeby spadali na drzewo. I przypomnieć, że nie
    wyrażałeś zgody na otrzymywanie spamu. Znaczy się, informacji
    marketingowych. W skrócie - produkty łączone, z czego drobna część
    to lokata, inną część wybierzesz bez strat(?!) po ukończeniu 65 lat.
    Lub coś podobnego. Szkoda czasu na konsultanta.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2012-09-05 08:58:52
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    .
    > 0.3-0.5%
    > Jak kto ma poklepane a niewpłacone, to nie przegapiać, tylko wpłacać!

    Poważnie? Chyba jesteś od Czarneckiego. Klony chyba cierpią na chwilowy brak
    kasy.
    http://www.ideabank.pl/indywidualni_pro

  • 6. Data: 2012-09-05 09:03:14
    Temat: [OT] Re: lokaty - klony w dół
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    wiatrak napisał(a) :
    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_pro

    Tak nie w temacie...
    Teraz w wielu bankach co rusz rzuca się w oczy na dole stron
    informacja, że zgromadzone środki podlegają ochronie BFG :-)
    Amber G ma w tym swoją ważką rolę.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2012-09-05 15:21:35
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-05 08:58, wiatrak pisze:

    > .
    >>

    > Poważnie? Chyba jesteś od Czarneckiego. Klony chyba cierpią na chwilowy
    > brak kasy.
    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_pro

    Nie ośmieszaj się. "Nowym", to wszystkie banki robią laskę.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 8. Data: 2012-09-05 15:32:05
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-05 15:21, SQLwiel pisze:

    > Nie ośmieszaj się. "Nowym", to wszystkie banki robią laskę.

    Doprecyzowuję: Nie "nowym klientom", ale "dla nowych środków", więc jest
    to rzecz godna uwagi. Odszczekuję obelgę.

    Dodam jeszcze, że wczoraj jej nie było. To tłumaczy "wściek"
    konsultantów na przedłużanie w ub. tygodniu.
    Więc - dziękuję za wskazanie. Zagospodarujemy :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 9. Data: 2012-09-05 23:02:45
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał(a) w wiadomości:
    <50475455$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>...

> [...]
    >konsultantów na przedłużanie w ub. tygodniu.
    >Więc - dziękuję za wskazanie. Zagospodarujemy :)

    "na Lokacie PRO mogą zostać ulokowane wyłącznie nowe środki pieniężne, tj. nadwyżka
    środków pieniężnych ulokowanych do dnia 10.09.2012 r. w stosunku do stanu środków
    pieniężnych, ulokowanych na dzień 31.08.2012 r.,
    Niespełnienie warunków skutkuje obniżeniem oprocentowania Lokaty PRO do wysokości
    6%, co Bank określi najpóźniej w dniu 17.09.2012 r. po dokonaniu analizy salda
    środków
    pieniężnych Klienta na dzień 10.09.2012 "

    Czy to znaczy, że jeżeli komuś sie lokata skończyła między 31.08 a 10.09 to
    ma pecha może liczyć na niższe oprocentowanie?

    Arek

  • 10. Data: 2012-09-05 23:30:16
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 5 września 2012 23:01:15 UTC+2 użytkownik Arek napisał:

> [...]
    >

    > Czy to znaczy, że jeżeli komuś sie lokata skończyła między 31.08 a 10.09 to
    > ma pecha może liczyć na niższe oprocentowanie?

    Tak. Przecież jeśli lokata się skończyła między 31.08 a 10.09 to znaczy że "była na
    stanie" w dniu 31.08. Ideałem (łutem szczęścia) jest lokata kończąca się 30.08.
    Środki z niej nawet nie muszą być potem wyprowadzone poza IB, bo w przytoczonej
    informacji jest mowa o "środkach ulokowanych na dzień 31.08.2012". Czyli mogły leżeć
    na koncie idealnym jeśli się je ma