  • 1. Data: 2012-09-02 06:15:45
    Temat: Debetówka VE ING nie działa w WizzAir internet?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Wam też? Zawsze, czy tylko ta (nie-moja z resztą) miała chwilę słabości?
    Płatność 5 minut później zwykłą (tj wypukłą) V Classic BZWBK przeszła.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 2. Data: 2012-09-02 08:54:26
    Temat: Re: Debetówka VE ING nie działa w WizzAir internet?
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Debetowka z ING nie zaplacisz przez internet mimo ze ma kod C coś tam

  • 3. Data: 2012-09-04 14:46:33
    Od: W <w...@w...pl>

    SQLwiel wystukał, co następuje:

    > Wam też? Zawsze, czy tylko ta (nie-moja z resztą) miała chwilę słabości?
    > Płatność 5 minut później zwykłą (tj wypukłą) V Classic BZWBK przeszła.

    A limity (via ing online) dla transakcji online >0? Bo tak jest domyślnie...

  • 4. Data: 2012-09-05 00:41:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 06:15:45 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > Wam też? Zawsze, czy tylko ta (nie-moja z resztą) miała chwilę słabości?
    > Płatność 5 minut później zwykłą (tj wypukłą) V Classic BZWBK przeszła.

    Jak jest opcja to najlepiej płacić kredytówką Citi wizz, bo prowizji nie
    doliczają.

    --
    xbartx