  • 1. Data: 2012-09-03 11:29:50
    Temat: BGŻ nie jest już bankiem z przelewami natychmiastowymi
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Poniższy komunikat generuje Alior Sync podczas próby wykonania
    przelewu do BGŻ:
    "Przelew natychmiastowy nie może być wykonany na wskazane konto,
    Bank Odbiorcy odrzuca możliwość realizacji przelewu."

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-09-03 11:36:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." k21taj$ns9$...@n...news.atman.pl

    > Poniższy komunikat generuje Alior Sync podczas próby wykonania przelewu do BGŻ:
    > "Przelew natychmiastowy nie może być wykonany na wskazane konto, Bank Odbiorcy
    odrzuca możliwość realizacji przelewu."

    Potwierdzam -- tez chciałem tak lać w sobotę. Ponadto:

    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'