  • 1. Data: 2003-09-22 10:34:45
    Temat: Międzynarodowy Fundusz Rozwoju Regionalnego - Wrocław
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Witam.
    Czy ktoś otrzymał kredyt z tej Firmy?
    Niestety w Banku nie dostanę pożyczki, z uwagi na obecność na tzw. czarnej
    liście.
    Może ktoś ma pomysł na pożyczkę ok. 40000 na 8-10 lat?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2003-09-22 14:59:46
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Bartek <b...@w...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś otrzymał kredyt z tej Firmy?

    Skoro to firma to na pewno nie daje kredytów.

    > Niestety w Banku nie dostanę pożyczki, z uwagi na obecność na tzw. czarnej
    > liście.
    > Może ktoś ma pomysł na pożyczkę ok. 40000 na 8-10 lat?

    Chyba tylko znajomi/rodzina, ew. jakiś bank któy nie korzysta z BIKu i nie wie
    o tym że masz czarną przeszłość :)

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-11-30 12:40:57
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam wszystkich

    mam takie samo pytanie jak kolega czy ktoś coś wie o tej firmie ??
    bo oferte to mają naprawde interesującą:

    przy kredycie 100 000 zł
    -koszty całkowite 5000 zł + 5000 zł do 6 m-cy ???
    - spłata w 120 ratach po 833,33 zł co daje 99 999,60 zł ???

    gdzie jest diabeł pogrzebany ?? bo coś tu nie gra za każdą informację z góry
    dziękuje i pozdrawiam

    Paweł

  • 4. Data: 2003-11-30 14:01:19
    Od: kam <X...@X...onet.plX>