  • 1. Data: 2012-10-22 14:33:20
    Temat: lista kategorii allegro wyłączonych z 5% zwrotu w Alior Sync
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Lista uzyskana od konsultanta na infolinii.

    Zwrot CashBack poprzez PayU, Allegro nie dotyczy takich kategori jak:
    Nieruchomości
    Usługi
    Wakacje

    Oraz w podkategoriach:
    Motoryzacja > Samochody
    Motoryzacja > Motocykle
    Motoryzacja > Inne pojazdy i łodzie
    Motoryzacja > Maszyny budowlane
    Motoryzacja > Maszyny rolnicze
    Motoryzacja > Wózki widłowe
    Motoryzacja > Przyczepy, naczepy
    Dom i Ogród > Zwierzęta > Żywe zwierzęta

    Dodatkowo nie można płacić w kategoriach, w których Operator płatności nie obsługuje
    płatności dokonywanych przy użyciu kart płatniczych:
    Zdrowie i Uroda > Leki bez recepty
    Gry > Gry online (MMO)
    Gry > Komputerowe PC
    Gry > Konsole i automaty > Xbox 360 > Zdrapki
    Komputery > Internet
    Telefony i akcesoria > Pre-paid

    Ta list jest aktualnie obowiązująca co jest dziwne o tyle, że dostawałem zwrot za
    doładowania prepaid. Więc nie do końca jest zgodna z rzeczywistościa. Warto jednak ją
    mieć na uwadze dokonując zakupów.

  • 2. Data: 2012-10-22 18:33:04
    Od: k...@g...com

    co do doładowań, polecić mogę http://zdrapmnie.pl/, jest zwrot 5%, allegro łaski nie
    robi ;p

  • 3. Data: 2012-10-22 20:22:27
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 18:33:04 UTC+2 użytkownik
    k...@g...com napisał:
    > co do doładowań, polecić mogę http://zdrapmnie.pl/, jest zwrot 5%, allegro łaski
    nie robi ;p

    91% z doładowania i potem jeszcze minus 5% z tego to i tak na allegro taniej
    wychodzi.

  • 4. Data: 2012-10-22 20:44:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 22.10.2012 18:33, k...@g...com wrote:
    > co do doładowań, polecić mogę http://zdrapmnie.pl/, jest zwrot 5%, allegro łaski
    nie robi ;p

    Play najlepiej przez FB. Dostaje sie 15-30% w zaleznosci od taryfy i
    jeszcze jest promocja Payu - jak sie zalozy konto (mozna fikcyjne, juz
    zakladalem kilka) to dodatkowo 20% wartosci doladowania.

  • 5. Data: 2012-10-22 22:25:42
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "az.anonim" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    >Motoryzacja > Wózki widłowe
    >Motoryzacja > Przyczepy, naczepy
    >Dom i Ogród > Zwierzęta > Żywe zwierzęta

    Eee, ciezko zeby nie byly wylaczone skoro wszystkie wymienione kategorie to
    jedynie ogloszenia - nie da sie w nich zawrzec wiazacej umowy kupna, totez
    ciezko o zwrot za "zakupy".

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 6. Data: 2012-10-23 02:10:08
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    to jest kompletna lista wykluczeń z allegro?

    i czy wykluczane są np. płatności u poszczególnych sprzedawców albo ich grup (np.
    wszyscy bez standardu allegro, wszyscy poniżej roku stażu, wszyscy poniżej 125
    komentarzy) - czy alior sync robi takie wykluczenia?

  • 7. Data: 2012-10-23 09:41:24
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 20:44:36 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Play najlepiej przez FB. Dostaje sie 15-30% w zaleznosci od taryfy i
    >
    > jeszcze jest promocja Payu - jak sie zalozy konto (mozna fikcyjne, juz
    >
    > zakladalem kilka) to dodatkowo 20% wartosci doladowania.

    A jeśli już drążymy temat to zna jak taniej doładować w T-Mobile niż na allegro?
    Doładowanie 50 zł kosztuje 39-41 zł na najtańszych aukcjach.

  • 8. Data: 2012-10-26 09:51:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Oct 2012 20:44:36 +0200, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

    >Play najlepiej przez FB. Dostaje sie 15-30% w zaleznosci od taryfy i
    >jeszcze jest promocja Payu - jak sie zalozy konto (mozna fikcyjne, juz
    >zakladalem kilka) to dodatkowo 20% wartosci doladowania.
    Akurat w taryfie Fresh nie jest "najlepiej" przez FB. Jest tak samo
    jak przez strone play. 15% + dodatek od payu.

    WAM