  • 1. Data: 2012-10-22 21:30:21
    Temat: Kolejny Groupon od Alior Sync
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Sync
    /11935583

  • 2. Data: 2012-10-22 22:16:14
    Temat: Re: Kolejny Groupon od Alior Sync
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2012-10-22 21:30, Piotr Hołda pisze:
    > https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Sync
    /11935583

    Na promocję w Alior "synku" nie łapią sie klienci Aliora "ojca".

  • 3. Data: 2012-10-23 03:46:01
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 21:30:21 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda
    napisał:
    > https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Sync
    /11935583

    zarejestrowałem się na gruponie, kliknąłem dostałem maila że coś niby kupiłem
    nie dostałem żadnego linka do aliorsync, żadnego przekierowania, żadnego kodu
    do wpisania, nic. Konta w syncu nie miałem i nadal nie mam. Co robię nie tak?

  • 4. Data: 2012-10-23 10:37:07
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2012-10-22 22:16, wiatrak pisze:
    /11935583

    > Na promocję w Alior "synku" nie łapią sie klienci Aliora "ojca".

    No nie wiem, nie wiem...
    Miałem konto u ojca (zamknięte kilka m-cy wcześniej) - w poprzedniej
    edycji Groupona koło września wyklikałem Synka (wiedząc że nie spełniam
    warunków) a i tak ostatnio 5 dych wpadło :))) się zdziwiłem się...

  • 5. Data: 2012-10-24 21:56:49
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Sync
    /11935583

    A tak przy okazji - gdzie się wpisuje ten kod z grouponu przy zakładaniu
    konta? Kliknąłem na ten link na grouponie, wypełniłem wszystkie rubryki
    (założenie konta przez przelew z innego banku), doszedłem do kroku 6/6
    "Oświadczenia" i nigdzie nie było miejsca na wpisanie kodu. Waham się
    wcisnąć "Wyślij wniosek".
    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2012-10-25 09:27:51
    Od: Chris <b...@g...com>

    Pewnie jest tak samo jak ostatnio z KK+Kindle dla mBanku. Nie ma pola na kod kuponu,
    za to KONIECZNIE trzeba założyć konto z linka, jaki przyszedł w gruponie. Link jaki
    jest w przeglądarce wywoływany jest inny niż ten, który pojawia się bezpośrednio ze
    strony sync'a i po tym rozpoznają, że założyłeś konto z grupona.

    K.

  • 7. Data: 2012-10-25 12:08:54
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    czyli można w ogóle nie być zarejestrowanym na gruponie
    a wystarczy wejść z właściwego linka?

  • 8. Data: 2012-10-25 15:19:02
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Użytkownik "Sebastian" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    czyli można w ogóle nie być zarejestrowanym na gruponie
    a wystarczy wejść z właściwego linka?

    Witam
    Tak wystarczy z linka którego "ktoś" otrzyma założyć konto i dostaniesz 50
    zeta. Koledzy tak testowali jeden miął kupon inny nie zdążył wziąśc ale z
    linka kolego zalożył i dostał

    pozdr