  • 1. Data: 2003-05-07 11:18:25
    Temat: lista banków + wzory numerów
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    witam serdecznie.
    pilnie potrzebuje (chociaz watpie zeby cos takiego bylo) liste wszystkich
    bankow isteniejacych w Polsce oraz wzory ich numerow. chodzi o to zeby byl
    tam numer rozliczeniowy jednostki i wszystki pozostale elementy ktore
    skladaja sie na numer konta w danym banku.
    szczerze watpie zeby ktos byl w posiadaniu takiej bazy ale z gory wielce
    dziekuje.
    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2003-05-07 11:23:23
    Temat: Re: lista banków + wzory numerów
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "tomek" <t...@w...pl> wrote in news:b9aq2b$dfu$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

> [...]

    /ciach.../

    > szczerze watpie zeby ktos byl w posiadaniu takiej bazy ale z gory

    W posiadaniu aktualnej wersji takiej bazy (numery rozliczeniowe i nazwy) sa ...banki.
    Ale
    nie wiem czy uda Ci sie ja wydebic. Co do konstrukcji numerow kont w kazdym z bankow
    to ...taka baza chyba nie istnieje, a jesli chodzi o NRB to sprawa jest dosc
    oczywista.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-05-07 11:25:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    www.ebanki.pl i ibanator
    www.nbp.pl

  • 4. Data: 2003-05-07 11:30:11
    Temat: Odp: lista banków + wzory numerów
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    mozna sie z tym bawic ale ja potrzebuje gotowa liste zebym mogl dac osobom
    ktore wprowdzaja mi numery kont do systemu jak ma wygladac prawidlowy numer
    dla danego banku. chodzi o to zeby przyjmowaly prawidolowe numery (od
    bezrobotnych) bo pozniej mam klopoty zeby to wyprostowac i wracaja mi
    pieniadze a bezrobotni nie otrzymuja zasilkow. moglbym dac paniom algorytmy
    pierdoly inne ale z tym nie dadza rady. wolalbym zrobic wykaz wzorow dla
    bankow ktore sie u nas pojawiaja.
    tomek

  • 5. Data: 2003-05-07 11:31:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 7 May 2003 13:25:47 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

    > www.ebanki.pl i ibanator
    > www.nbp.pl

    A juz tak dokladniej, to www.kir.com.pl a juz bardzo dokladnie to
    http://www.kir.com.pl/aktualnosci.nsf/e4b4521fa74f55
    0dc12568ce002cbadf/beb10f9d8d39e182c1256a4800348b12?
    OpenDocument

    Baza aktualizowana dwa razy w miesiacu.

    M.

  • 6. Data: 2003-05-07 12:06:59
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b9aqel$429$...@n...onet.pl...
    > www.ebanki.pl i ibanator
    > www.nbp.pl
    mam ibanatora i korzystam z niego ale to nie do konca jest to bo przy
    natloku osob ciezko kazdego klepac w ibanatora.
    tomek

  • 7. Data: 2003-05-07 14:30:40
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > natloku osob ciezko kazdego klepac w ibanatora.
    > tomek

    To może http://ttom5.republika.pl/
    Grzegorz

  • 8. Data: 2003-05-07 14:47:34
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > mam ibanatora i korzystam z niego ale to nie do konca jest to bo przy
    > natloku osob ciezko kazdego klepac w ibanatora.
    > tomek

    oj tomek, tomek, dlaczego nie piszesz na ewsy JSS'a??
    przypomnij sie jutro na GG to siem cusik wymysli

    Jean

  • 9. Data: 2003-05-08 05:57:31
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    > oj tomek, tomek, dlaczego nie piszesz na ewsy JSS'a??
    > przypomnij sie jutro na GG to siem cusik wymysli

    przykro mi bardzo ale nie urzywam w pracy gg. musze pogadac z adminem czy
    moge:).
    tomek

  • 10. Data: 2003-05-08 07:26:04
    Od: <M...@i...pw.edu.pl>

    W Ibanie jast katalog baza. Sa w nim m.in.banki.dat i oddzialy.dat.
    Otwierasz je w arkuszu kalkulacyjnym (np Exel) tekst rozdzielany,
    rozdzielanie średnikiem- i masz zrobione z ok 15 sek liste bankow i
    oddzialow w prosty sposob do obrobki.

    ________