  • 1. Data: 2003-05-07 09:58:32
    Temat: [BPH] KK Mastercard/Visa
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam,
    Doczytałem się właśnie, że do mojego konta BPH PBK (Srebrny Sezam) KK
    Visa/Mastercard jest przez pierwszy rok za darmo i zastanawiam się, czy z tego
    nie skorzystać, jako że jest to jedna z niewielu rzeczy, która w tym banku jest
    za darmo :-)

    W związku z tym mam kilka pytań:
    1. Czy żeby złożyć wniosek o kartę konieczna jest wizyta w oddziale, bo przez
    Sez@ma widzę tylko VISY?
    2. Czy mogę dowolnie ustalić sobie okres rozliczeniowy? Jeżeli nie to jak jest
    on ustalany?
    3. Jak wygląda sprawa obsługi przez Sez@ma? W szczególnosci czy istnieje jakaś
    szybka opcja spłaty calego zadłużenia/kwoty minimalnej?
    4. Jak wygląda sprawa limitów w stosunku do zarobków/wpływów? Czy odejmowany
    jest limit kredytowy ROR'u?

    To tyle co mi się nasuwa na pierwszy rzut oka. Mile widziane również inne
    uwagi/spostrzeżenia.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2003-05-07 10:52:04
    Temat: Re: [BPH] KK Mastercard/Visa
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl>
    > 1. Czy żeby złożyć wniosek o kartę konieczna jest wizyta w oddziale, bo
    przez
    > Sez@ma widzę tylko VISY?

    konieczna, tym ardziej ze zaswiadczenie o zarobkach chyba sie zanosilo

    > 3. Jak wygląda sprawa obsługi przez Sez@ma? W szczególnosci czy istnieje
    jakaś
    > szybka opcja spłaty calego zadłużenia/kwoty minimalnej?

    widac operacje i zestawienie operacji w pare dni po zakonczeniu okresu - tam
    masz date do kiedy ile przynajmniej splacic. Np moj dzien zestawienia to 21
    a place w nastepnym miesiacu 5 lub 6 (wystawiam operacje z przyszla data)
    W dowolnej chwili mozesz natychmiastowo splacic calosc jak masz r-k w BPHPBK

    > 4. Jak wygląda sprawa limitów w stosunku do zarobków/wpływów? Czy
    odejmowany
    > jest limit kredytowy ROR'u?

    nie wiem, ale do 5000 dostajesz karte bez dodatkowej zgody współmałżonka
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-05-07 11:43:53
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    A ja zlikwidowałem KK 3 miechy temu a wyciągi dalej dostaję ;-))) Z kwotą 0
    oczywiście ;-)))

    --
    radar
    (...) Wysyłanie samych reklam lub ofert z reguły przynosi odwrotny skutek,

  • 4. Data: 2003-05-07 11:57:12
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    > 2. Czy mogę dowolnie ustalić sobie okres rozliczeniowy? Jeżeli nie to jak
    > jest on ustalany?

    Visa Silver: od 16 do 15
    MC Silver: od 21 do 20
    Visa Gold: od 6 do 5
    MC Gold: od 11 do 10

    jba2

  • 5. Data: 2003-05-07 21:09:57
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    > 4. Jak wygląda sprawa limitów w stosunku do zarobków/wpływów? Czy odejmowany
    > jest limit kredytowy ROR'u?

    Jest odejmowany, ale mozesz zamienic limit w ROR na limit
    karty. :)))))

  • 6. Data: 2003-05-08 06:00:28
    Od: j...@p...onet.pl

    > Jest odejmowany, ale mozesz zamienic limit w ROR na limit
    > karty. :)))))

    Hmmm, wolałbym zostawić sobie limit w ROR. Zobaczymy co na to powiedzą.

    PS.
    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    Jacek

  • 7. Data: 2003-05-09 07:30:29
    Od: j...@p...onet.pl

    > nie wiem, ale do 5000 dostajesz karte bez dodatkowej zgody współmałżonka

    Faktycznie, Pani w okienku też tak zeznała. Zdaje się, że podała nawet wyższą
    kwotę. Dodatkowo jak ktoś ma u nich rachunek, na który wpływa pensja, to nie
    jest potrzebne zaświadczenie z zakładu pracy. Złożyłem, zobaczymy...
    I jeszcze ciekawostka: nie wiem, czy tak było zawsze, ale raczej nie bo numery
    rozliczeniowe były przyporządkowane do konkretnych oddziałów, a po zmianie na
    NRB jest to numer Centrum rozliczeniowego. Chodzi o to, że można 'przenieść
    się' z oddziału do oddziału bez zmiany numeru konta. W praktyce polega to na
    przesłaniu całej dokumentacji papierowej między oddziałami. I tak też
    zrobiłem :-)

    Jacek

  • 8. Data: 2003-05-12 07:55:04
    Od: j...@p...onet.pl

    ...i jeszcze jedno:
    Czy jeżeli GP kończy się w dzień wolny to, zgodnie z KC, mam czas do
    następnego dnia roboczego na spłatę?

    Jacek