  • 1. Data: 2003-02-22 10:13:33
    Temat: limit debetowy
    Od: "ofirka" <o...@o...pl>

    Czesc:)

    Szukam i szukam w archiwum i nie widze.

    Czego potrzebuja banki do przyznania limitu debetowego? Ile czasu, jakie
    wplywy, jakie papiery?
    Czy sa takie, ktore nie chca zaswiadczenia o dochodach?
    Ktore to, bo moj niestety chce, wiec postanowilam sobie go zmienic:) To
    chore moim zdaniem, ze przy regularnych wplywach na konto nie dadza mi nawet
    100zl debetu bez papierow. A zdarzylo mi sie kilka razy juz w mojej
    kilkuletniej historii rachunku u nich, ze brakowalo mi zlotowki zeby zrobic
    przelew i musialam dralowac do kasy zeby ja wplacic. A przy posiadaniu np.
    198 zl moge z bankomatu wyplacic tylko 150 albo isc do kasy wplacic 3 zlote
    albo isc dac zarobic innemu bankowi ktory wyplaca 20stki, co i tak nie
    pozwala mi wyplacic 200:/ Jeszcze limit wyplat w bankomacie w postaci
    1000zl, bez mozliwosci zmiany na wiecej:/ A jeszcze niech bedzie
    niedziela.... po prostu mnie to meczy.

    Poradzcie cos.

    Pozdrawiam,

    Anna Kierzkowska
    ~~~~ofirka~~~~~~

  • 2. Data: 2003-02-22 11:36:17
    Temat: Re: limit debetowy
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "ofirka"

> [...]
    > Czy sa takie, ktore nie chca zaswiadczenia o dochodach?
    > Ktore to, bo moj niestety chce, wiec postanowilam sobie go zmienic:)

    Jeżeli zadowala cię 300 zł bez formalności to pomyśl o Multibanku. Taki
    limit dostaniesz po założeniu konta i pierwszym wpływie 1000 zł. Wymagane
    potem wpływy po 1000 zł na miesiąc. Za przyznanie limitu nic się nie płaci.
    Oprocentowanie debetu za to dość duże. Jeżeli chodzi o taką typową rezerwę,
    to nadaje się jak najbardziej.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-02-22 12:02:45
    Temat: Odp: limit debetowy
    Od: "ofirka" <o...@o...pl>

    > Oprocentowanie debetu za to dość duże.

    porownywalnie wieksze niz w innych bankach?

    >Jeżeli chodzi o taką typową rezerwę, to nadaje się jak najbardziej.

    a jesli chodzi o nietypowa?:) tzn. czy sa banki, w ktorych przyznaje sie
    wieksze limity i tez na przyklad bez zaswiadczenia (miesieczne wplywy na
    konto przekraczajace 3000)? Pytam, bo zawsze jednak lepiej jest miec wiekszy
    niz mniejszy;)

    Anna Kierzkowska
    ~~~~ofirka~~~~~~

  • 4. Data: 2003-02-22 12:14:32
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b37ouk$50b$1@atlantis.news.tpi.pl, ofirka <o...@o...pl>:

    > porownywalnie wieksze niz w innych bankach?

    > a jesli chodzi o nietypowa?:) tzn. czy sa banki, w ktorych przyznaje
    > sie wieksze limity i tez na przyklad bez zaswiadczenia (miesieczne
    > wplywy na konto przekraczajace 3000)?

    PKO BP ma podobno imponujace.

    > Pytam, bo zawsze jednak lepiej jest miec wiekszy niz mniejszy;)

    Z tym sie nie zgadzam.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-02-22 13:06:45
    Od: t...@p...onet.pl

    > PKO BP ma podobno imponujace.

    > Z tym sie nie zgadzam.
    >
    > --
    > Robert
    > To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    > Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

    Dość duży dopuszczalny debet mozna mieć w KB. Co więcej wchodząć do KB24 ten
    dopuszczalny debet Ci się wyświetla. Oprocentowanie pewnie duże. Przyznaje się
    go bez żadnych formalności, jeżeli masz rachunek w KB. Tensor1.

  • 6. Data: 2003-02-22 19:20:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 22 Feb 2003 13:02:45 +0100, "ofirka" <o...@o...pl> wrote:

    >porownywalnie wieksze niz w innych bankach?

    Porownywalne z oprocentowaniem kredytu odnawialnego w pewnym
    "wiodacym" banku detalicznym ;D.

    >a jesli chodzi o nietypowa?:) tzn. czy sa banki, w ktorych przyznaje sie
    >wieksze limity i tez na przyklad bez zaswiadczenia (miesieczne wplywy na
    >konto przekraczajace 3000)?

    Takze Multi :). I oprocentowanie wtedy juz calkiem atrakcyjne.
    Ale przy kredycie odnawialnym brak obowiazku przedstawiania
    zaswiadczenie nie zwalnia z obowiazku posiadania akceptowanego przez
    bank zrodla dochodow.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 7. Data: 2003-02-22 21:26:20
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    PKOBP daje prawo debetu w wysokosci średnich miesiecznych wpływów.
    I stąd ta wysokośc debeti jest stale aktualizowana.

    Chcąc gopodwyzszyc możesz wpłacać na swoje konto.
    Wypłaty nie wpływaja na limit.
    Stąd wpłacane pieniądze możesz od razu wypłacic i powtórnie wpłacic.

  • 8. Data: 2003-02-23 14:58:05
    Od: m...@p...onet.pl

    > PKO BP ma podobno imponujace.

    UWAGA !!! W PKOBP zasady udzielania debetu nie są
    do końca określone, o pewnych kwestiach decyduje
    kierownik oddziału. Uważam że w tej sprawie lepiej
    jest założyć rachunek w oddziale internetowym w
    Bydgoszczy - w ePKOBP. Jest to bardzo fajny oddział
    sprawdzony przez osoby z tego forum, dodam że nie
    ma tam takich buraków jak w oddziałach marmurkowych
    tego banku.
    Bardzo łatwo jest dostać debet, o szczegółach
    można dowiedzieć się z wątku pt:"ePKO - uzytkownikow
    tego konta o pomoc b prosze...."(ostatni wpis z 22.02.03)
    Minusem jest to że nie wiadomo czy ten oddział będzie nadal
    istniał, czy nie przejmie go Inteligo; dodatkowo mają słabą
    komunikacja - telefonicznie przez miedzymiastową,
    ( raz czekałem 40 min na połączenie!!!!,
    od tamtej pory zawsze dzwonie w nocy)

    Robert Kondraciuk