    From: "ofirka" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: limit debetowy
    Date: Sat, 22 Feb 2003 11:13:33 +0100

    Czesc:)

    Szukam i szukam w archiwum i nie widze.

    Czego potrzebuja banki do przyznania limitu debetowego? Ile czasu, jakie
    wplywy, jakie papiery?
    Czy sa takie, ktore nie chca zaswiadczenia o dochodach?
    Ktore to, bo moj niestety chce, wiec postanowilam sobie go zmienic:) To
    chore moim zdaniem, ze przy regularnych wplywach na konto nie dadza mi nawet
    100zl debetu bez papierow. A zdarzylo mi sie kilka razy juz w mojej
    kilkuletniej historii rachunku u nich, ze brakowalo mi zlotowki zeby zrobic
    przelew i musialam dralowac do kasy zeby ja wplacic. A przy posiadaniu np.
    198 zl moge z bankomatu wyplacic tylko 150 albo isc do kasy wplacic 3 zlote
    albo isc dac zarobic innemu bankowi ktory wyplaca 20stki, co i tak nie
    pozwala mi wyplacic 200:/ Jeszcze limit wyplat w bankomacie w postaci
    1000zl, bez mozliwosci zmiany na wiecej:/ A jeszcze niech bedzie
    niedziela.... po prostu mnie to meczy.

    Poradzcie cos.

    Pozdrawiam,

    Anna Kierzkowska