  • 1. Data: 2002-12-01 19:29:29
    Temat: lgnet - a myślałem, że nic gorszego niż citi .. nie ma :)))
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    zablokowałem sobie dostęp do lgnet - szczerze mówiąc nie wiem jak
    system zażądał zmiany hasła na nowe, bo upłynął termin ważności (a i tak za
    każdym razem używam tylko dwóch haseł - przez miesiąc jedno, przez miesiąc
    drugie - i czasami jest tak, że hasło do systemu pokrywa się z hasłem
    akceptacji transakcji- bez sensu)
    nie pamiętałem, którego aktualnie używam i pomyliłem się - wyświetlił się
    komunikat, aby zadzwonić do telecentrum

    zadzwoniłem i okazało się, że operator (-ka) nic nie może zrobić i dopiero
    przyślą mi nowe piny pocztą:)))
    ten bank to rzeczywiście nie ma na co wydawać pieniędzy

    dodam, że mogę się logować przez telefon
    ale to głupota

    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2002-12-01 19:35:23
    Temat: Re: lgnet - a myślałem, że nic gorszego niż citi .. nie ma :)))
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Ja w temacie :-)
    Jesli chodzi o odblokowywanie dostepu w Citi (robie to namietnie z powodu,
    ze zapominam, ze tam tylko cyferki :-(, to nie ma chyba lepciejszego banku.
    Krotka, acz szczegolowa weryfikacja i do IVR, zeby sobie haslo ustawic.

    W m/Multi to jakies oddzwaniania....

    Co wcale nie zmienia opinii o CIti jako takim
    :-)

    M.

  • 3. Data: 2002-12-01 20:22:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asdo16$2a1$1@foka.acn.pl, plusz wrote:
> [...]
    > przez miesiąc drugie - i czasami jest tak, że hasło do systemu
    > pokrywa się z hasłem akceptacji transakcji- bez sensu)

    System wymusza zmianę hasła co 2 miesiące. Polecam następujące postępowanie:
    zmieniasz hasło na "zapasowe" (np. "właściwe" + 0 na końcu) - i po kilku
    sekundach po zalogowaniu zmieniasz z powrotem na "właściwe". Wtedy się nie
    pomylisz w ten sposób, w jaki opisałeś.

    > nie pamiętałem, którego aktualnie używam i pomyliłem się - wyświetlił
    > się komunikat, aby zadzwonić do telecentrum

    Tak, też ostatnio widziałem taki komunikat, ale trochę ze swojej głupoty, bo
    2 razy ostrzegał mnie, że hasło źle, a ja dalej bezmyślnie klepałem
    przekonany o swojej nieomylności. Tymczasem podałem hasło do Inteligo
    (trochę winię Inteligo, bo ma stanowczo za krótkie hasła - 6-8 znaków - i
    nie można mieć takiego porządnego długiego jak w innych bankach).

    > zadzwoniłem i okazało się, że operator (-ka) nic nie może zrobić i
    > dopiero przyślą mi nowe piny pocztą:)))

    To znaczy z tego co zrozumiałem przyślą tylko początkowe hasło do
    internetu - do pierwszego zalogowania - a cała reszta pozostaje bez zmian.
    Jutro przyjdzie, to napiszę, co przyszło. Do operatora należy dojść logując
    sie przez bankofon, a potem "9" i jeszcze raz "9", nie od razu do operatora,
    bo się i tak rozłączy.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-02 17:50:00
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asdr2c$71c$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > To znaczy z tego co zrozumiałem przyślą tylko początkowe hasło do
    > internetu - do pierwszego zalogowania - a cała reszta pozostaje bez
    > zmian. Jutro przyjdzie, to napiszę, co przyszło.

    Więc piszę: przyszła kartka zawierająca ID klienta (stare, niezmienione),
    nowe hasło dostępu oraz nowe hasło akceptacji transakcji.

    Zadzwonilem (re-)aktywować kanał internetowy, potem 1,2,3. Pani oddzwoniła i
    powiedziała, że można się już logować.

    Zalogowałem się starym ID i tym hasłem z kartki, kazało zaraz zmienić hasło
    dostępu, zmieniłem.

    No i definiuje testowy przelew, próbuję potwierdzić starym hasłem akceptacji
    transakcji (bo wg. poprzedniej rozmowy nie miało sie zmienić): "wystąpił
    problem, złe hasło". Cofam się, próbuję potwierdzić tym nowym hasłem
    akceptacji transakcji ... "wystąpił problem, złe hasło" :(

    OK, ide do Ustawien, hasla, probuje zmienic haslo akceptacji transakcji z
    tego z kartki na wlasne - zle haslo :(

    Co teraz robić? Pomóżcie!

    --
    Robert