  • 1. Data: 2002-12-01 16:44:21
    Temat: blokada z karty na rachunku w mBanku - kiedy ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Witam
    Zawsze wydawało mi się, że płacąc VG mBanku od razu na rachunku pojawia się
    blokada.
    Jednakże w piątek i w sobotę robiłem transakcję na statoil poza Warszawą i
    nie ma żadnej wzmianki o tym na rachunku (żadnych blokad)
    Być może kwota transakcji 34 i 19 zł nie było "godna" odnotowania :)) i
    terminal "nie zgłosił" jej w ogóle do banku.

    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2002-12-01 16:48:51
    Temat: Re: blokada z karty na rachunku w mBanku - kiedy ?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asdeb9$4dm$1@foka.acn.pl, plusz wrote:

> [...]
    > Być może kwota transakcji 34 i 19 zł nie było "godna" odnotowania :))
    > i terminal "nie zgłosił" jej w ogóle do banku.

    Blokada zależy chyba od autoryzacji, a ta dla karty wypukłej, jaką jest VG
    mBanku, nie musi zachodzić, szczególnie dla małych kwot (jak się słusznie
    domyślasz).

    --
    Robert