eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilgnet - a myślałem, że nic gorszego niż citi .. nie ma :))) › lgnet - a myślałem, że nic gorszego niż citi .. nie ma :)))
    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: lgnet - a myślałem, że nic gorszego niż citi .. nie ma :)))
    Date: Sun, 1 Dec 2002 20:29:29 +0100

    zablokowałem sobie dostęp do lgnet - szczerze mówiąc nie wiem jak
    system zażądał zmiany hasła na nowe, bo upłynął termin ważności (a i tak za
    każdym razem używam tylko dwóch haseł - przez miesiąc jedno, przez miesiąc
    drugie - i czasami jest tak, że hasło do systemu pokrywa się z hasłem
    akceptacji transakcji- bez sensu)
    nie pamiętałem, którego aktualnie używam i pomyliłem się - wyświetlił się
    komunikat, aby zadzwonić do telecentrum

    zadzwoniłem i okazało się, że operator (-ka) nic nie może zrobić i dopiero
    przyślą mi nowe piny pocztą:)))
    ten bank to rzeczywiście nie ma na co wydawać pieniędzy

    dodam, że mogę się logować przez telefon
    ale to głupota

    pozdrawiam
    plusz