  • 11. Data: 2002-05-16 07:24:25
    Temat: Re: ktora karta visa lepsza
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jeśli dla kogoś ważniejsze jest bezpieczeństwo to wcale nie jest tak
    drogo,
    > a KK Citka "zarabia" sama na ubezpieczenie.

    Tym bardziej, ze teraz jest promocja 45zl+6.5*12=123 zl.
    pzd

  • 12. Data: 2002-05-16 11:28:45
    Od: "Baton" <b...@d...pl>

    ciekawski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "Baton" <b...@d...pl> napisał w wiadomo?ci
    >citibank,
    >
    >Może trochę OT, ale ja mam VC Lukasa i jestem z niej bardzo zadowolny. Do
    >tego chce dołożyć sobie jakiego? Mastercarda (chyba Citi). Taki układ
    będzie
    >OK (chyba).
    >
    >Masz z Citi jakie? złe do?wiadczenia? Możesz podać powód dlaczego
    >rezygnujesz z ich VC?
    >Mastercard działa na takich samych zasadach, więc chciałbym wiedzieć
    >wcze?niej w co się pakuje :))

    Nie mam zadnych zlych doswiadczen. Wrecz przeciwnie same dobre. Nie mniej
    chcialem sprawdzic co sie dzieje u konkurencji. W koncu banki tez walcza o
    klientow.

    Citi jest dosc drogim bankiem: 75PLN + 6,5*12 + 0,4% od kazdej transakcji za
    credit shield. Moze znajde cos rownie bezpiecznego, ale tanszego ?

  • 13. Data: 2002-05-16 11:30:27
    Od: "Baton" <b...@d...pl>

    Amehat napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w
    >wiadomo?ci news:abuhqi$bu2$1@news.tpi.pl...
    >
    >Je?li dla kogo? ważniejsze jest bezpieczeństwo to wcale nie jest tak drogo,
    >a KK Citka "zarabia" sama na ubezpieczenie.

    A w jaki sposob citka zarabia na siebie ? Ja place 75 + 6,5*12 + 0,4% od
    transakcji za credit shield.

  • 14. Data: 2002-05-16 11:31:49
    Od: "Baton" <b...@d...pl>

    Bartek Szymkowiak napisał(a) w wiadomości: ...
    >ja rowniez posiadem VC w BZWBK - niestety nie mam innych kk, wiec nie moge
    >ich porownac, ale moge sie podzielic wrazeniami:
    >karta praktycznie ma same zalety (grace period: 51 dni, podglad w necie
    >przez WWW i WAP, darmowe splaty w oddzialach BZWBK, bezplatnia linia 0-800
    [ciach]

    A jakie sa realne koszty utrzymania karty ? Koszt obslugi na rok, pakiety
    bezpieczenstwa i takie tam ?

  • 15. Data: 2002-05-16 14:34:05
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Masz jakies doswiadczenia? Moze podziel sie na grupie.

    psalem juz ;-) panienka na infoini sugerowala ze dalem komus karte i ktos
    nia zaplacil. Na odp czekam od listopada. Wyslalem im 3 miesiace temu to
    odp ze odpisza tak szybko jak tylko beda mogli ;-/ widac zaniemogli... ;-/

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-05-16 14:43:21
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Citi jest dosc drogim bankiem: 75PLN + 6,5*12 + 0,4% od kazdej transakcji za
    > credit shield. Moze znajde cos rownie bezpiecznego, ale tanszego ?

    Lada moment powinna pojawić sie KK EC/MC ING BSK. Koszt 70 zł./rok, w tym
    ubezpieczenie transakcji na 24 h przed zastrzeżeniem.Visa będzie nietety tylko
    w wersji Gold (120 zł./rok). Póki co możesz przecież zrezygnować z credit
    shielda. Pozdrawiam. Pawel

  • 17. Data: 2002-05-16 15:04:51
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Baton" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
    : A w jaki sposob citka zarabia na siebie ? Ja place 75 + 6,5*12 + 0,4% od
    : transakcji za credit shield.

    Napisałem iż zarabia na ubezpieczenie. Kasa która zostaje na koncie daje
    odsetek miesięcznie więcej niż 6,50 /przynajmiej u mnie/ a z 0,36%
    zrezygnowałem.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 18. Data: 2002-05-16 15:06:32
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    : Citi jest dosc drogim bankiem: 75PLN + 6,5*12 + 0,4% od kazdej transakcji
    za
    : credit shield. Moze znajde cos rownie bezpiecznego, ale tanszego ?

    Tańszego tak, ale bezpieczniejszego niestety nie ;)

  • 19. Data: 2002-05-16 15:16:38
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 16, 2002 at 05:06:32PM +0200, Amehat wrote:

> [...]
    > : credit shield. Moze znajde cos rownie bezpiecznego, ale tanszego ?
    >
    > Tańszego tak, ale bezpieczniejszego niestety nie ;)

    Banki? Sa, zapewniam, sa bezpieczniejsze. ;-)

    KK - tez sa, acz sposrod latwo dostepnych jest najlepsza.

    --

    --w