  • 11. Data: 2013-10-03 18:43:20
    Temat: Re: którą kartą płacić w EUR?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Oct 2013 17:46:06 +0200, osa napisał(a):

    > Tylko jakoś tak o nich na grupie cisza, zawsze tylko Allianz i Polbank
    > był polecany... czyżby rachunki do tych kart mieli kiepskie albo AŻ tak
    > nie lubimy tu Leszka Cz?

    Tam jest coś jeszcze ale już nie pamiętam, jakaś prowizja czy coś, że w
    końcowym rozrachunku wychodzi to niezbyt okazyjnie.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2013-10-03 19:00:28
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-10-03 18:43, xbartx pisze:

    > Tam jest coś jeszcze ale już nie pamiętam, jakaś prowizja czy coś, że w
    > końcowym rozrachunku wychodzi to niezbyt okazyjnie.

    Aha... no bo coś tam musi być skoro cisza o tej karcie ;) Może jeszcze
    ktoś napisze co z nią jest nie tak.

    Ja tam mam jeszcze Allianza, a na ten zapis natknąłem się po przejęciu
    przez GNB. I przy okazji pytanie: czy komuś wznowili kartę już za czasów
    GNB? Ja zakładałem konto na dwa dni przed zamknięciem oddziałów Allianza
    więc karta ważna do 06/14 i szkoda by było jakby nie wznowili... drugiej
    z takimi kursami i bezpłatnymi* wypłatami na całym świecie chyba nie ma?

    * pod warunkiem przelania i odesłania środków raz w miesiącu

  • 13. Data: 2013-10-03 21:04:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Oct 2013 19:00:28 +0200, osa napisał(a):

    > Aha... no bo coś tam musi być skoro cisza o tej karcie ;) Może jeszcze
    > ktoś napisze co z nią jest nie tak.

    Jak sobie teraz przypomnę, to tam jest tak, że VISA ma kursy ok a MC już
    nie bardzo, bo przeliczają przez euro. No i haczyk jest taki, że VISA
    karty nie dostaniesz bo nie ma :) Tak coś mi świta, że ostatnia VISA u
    nich to właśnie przejęta ta z Allianz he he. Mogę się oczywiście mylić a
    nie chce mi się latać po stronach wszystkich klonów.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2013-10-03 23:53:43
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-10-03 21:04, xbartx pisze:

    > Jak sobie teraz przypomnę, to tam jest tak, że VISA ma kursy ok a MC już
    > nie bardzo, bo przeliczają przez euro.

    No bo właśnie to ja piszę o karcie VISA ;)

> [...]
    > nich to właśnie przejęta ta z Allianz he he. Mogę się oczywiście mylić a
    > nie chce mi się latać po stronach wszystkich klonów.

    Sprawdziłem w 'nieklonie' i wygląda że mają, chyba że to ściema ;)

    http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/karty/debetowe/vi
    sa-electron/jak-uzyskac