  • 1. Data: 2013-09-30 13:19:38
    Temat: Płatne przelewy wewnętrzne w Eurobanku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Ja się naciąłem, ale może inni byli bardziej spostrzegawczy.

    Jeżeli nie, to informuję: Od 01.08 drugi i każdy następny przelew wewnętrzny w
    ciągu miesiąca z konta oszcz. jest płatny w wysokości 5zł.

    Niech się udławią tymi 15zł ;).

  • 2. Data: 2013-09-30 13:57:34
    Temat: Re: Płatne przelewy wewnętrzne w Eurobanku
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-09-30 13:19, r...@k...pl wrote:

    > Jeżeli nie, to informuję: Od 01.08 drugi i każdy następny przelew wewnętrzny w
    > ciągu miesiąca z konta oszcz. jest płatny w wysokości 5zł.
    >
    > Niech się udławią tymi 15zł ;).

    a jak sie ma np. 15 x RO to to sie tyczy oddzielnie kazdego z nich, czy
    limit jest laczny? Bo z TOIP to jakos jasno (w ogole?) nie wynika.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2013-09-30 14:13:32
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu poniedziałek, 30 września 2013 13:57:34 UTC+2 użytkownik elmer radi radisson
    napisał:

    > a jak sie ma np. 15 x RO to to sie tyczy oddzielnie kazdego z nich, czy
    >
    > limit jest laczny? Bo z TOIP to jakos jasno (w ogole?) nie wynika.

    Z każdego osobno, więc nie ma co płakać...

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-10-01 13:03:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Pozwolę sobie podpiąć się z pytaniem, czy opłata za pierwszy przelew w
    miesiącu do innego banku z konta oszczędnościowego rzeczywiście nie jest
    pobierana?

    Kiedy próbuję zlecić taką operację, system proponuje mi opłatę 7 zł, więc
    robię transfer na ROR i dopiero z niego dalej. Na początku sierpnia pisałem
    pocztą wewnętrzną o tym fenomenie i bank obiecał pochylić się nad
    problemem, ale jakoś chyba nie zdołał. W połowie sierpnia ulepszali swój
    system, atoli tego akurat ulepszyć się nie udało.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 5. Data: 2013-10-02 11:11:23
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

    Jeżeli nie, to informuję: Od 01.08 drugi i każdy następny przelew wewnętrzny
    ciągu miesiąca z konta oszcz. jest płatny w wysokości 5zł.

    Niech się udławią tymi 15zł ;).

    czyli jak mam 2 konta w Eurobanku (oszczednościowe i zwykłe) i robie
    przelew miedzy nimi to bank bedzie pobierał prowizje??

  • 6. Data: 2013-10-02 11:29:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Oct 2013 11:11:23 +0200, marcin_ napisał(a):

    > czyli jak mam 2 konta w Eurobanku (oszczednościowe i zwykłe) i robie
    > przelew miedzy nimi to bank bedzie pobierał prowizje??

    Przelewy ROR --> KO zawsze darmowe.
    Przelewy KO --> ROR płatne, za wyjątkiem pierwszego w miesiącu
    kalendarzowym.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jeżeli chodzi o materiały wybuchowe i skutki ich użycia, to zeznaję, że
    byłem w wojsku, gdzie miałem do czynienia np. z bronią strzelecką,
    granatami czy środkami strzeleckimi przeciwpancernymi. Dodatkowo, jako
    dziecko oglądałem wybuchające stodoły w czasie pożarów po wojnie."
    prof. Jan Obrębski

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 7. Data: 2013-10-02 12:17:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 2 Oct 2013 11:29:44 +0200, w
    <14ackqfz4p488$.3rg3cmikrc5u$.dlg@40tude.net>, Olin <k...@a...w.stopce>
    napisał(-a):

    > Przelewy ROR --> KO zawsze darmowe.
    > Przelewy KO --> ROR płatne, za wyjątkiem pierwszego w miesiącu
    > kalendarzowym.

    To jeszcze zapytam: przelewy między KO są płatne/bezpłatne?

  • 8. Data: 2013-10-02 12:32:44
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    Przelewy ROR --> KO zawsze darmowe.
    Przelewy KO --> ROR płatne, za wyjątkiem pierwszego w miesiącu
    kalendarzowym.+ jeden bezpłatny wykonany w oddziale o tym tez warto pamiętać

  • 9. Data: 2013-10-02 13:53:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 02 Oct 2013 12:17:27 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > To jeszcze zapytam: przelewy między KO są płatne/bezpłatne?

    Nie doczytałem i nie próbowałem.
    Jest dość prawdopodobne, że mogą wiedzieć na infolinii.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 10. Data: 2013-10-02 15:16:14
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    może troche nie na temat, ale zapytam. wybierając konto w eurobanku parę lat
    temu decydującym czynnikiem było konto oszczednościowe z niezłym
    opocentowaniem. Jak wiemy dziś to oprocentowanie jest małe i do tego
    pobierany jest juz podatek 19%. Czy mając powiedzmy te 20.000 tys zł warto
    jest bawic się w zmiane banku na ze względu na inne korzystniejsze konto
    oszczednościowe?