  • 11. Data: 2009-02-03 12:31:56
    Temat: Re: książeczka wojskowa, a banki ;)
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Poszukaj lepiej, bez książeczki wojskowej nigdzie się nie przemeldujesz.
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2009-02-03 12:44:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:gm9d22$4gn$1@news.wp.pl...
    > Poszukaj lepiej, bez książeczki wojskowej nigdzie się nie przemeldujesz.
    > JaC

    Obowiazku meldunku to od stycznia chyba juz nie ma :D. Teraz jest jakas
    rejestracja ;).

    MK

  • 13. Data: 2009-02-03 12:50:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MK pisze:

    > Obowiazku meldunku to od stycznia chyba juz nie ma :D. Teraz jest jakas
    > rejestracja ;).

    Oj, chyba tej obietnicy jeszcze nie spełnili...

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2009-02-03 13:12:43
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    W sumie po likwidacji starych dobrych książeczkowych dowodów osobistych, to
    książeczka wojskowa przydaje sie jako pamiętnik - są tam wszystkie daty zameldowania
    i wymeldowania :-))

    I jak Cię jakiś urząd z nienacka złośliwie zaskoczy, to Ty go książeczką wojskową
    ;-)
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2009-02-03 14:58:12
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MK wrote:

    > Juz dawno temu ten limit zostal zlikwidowany, mogli scigac do smierci :).

    Nawet lekarzy w kamasze brac chcieli ;)

    --
    in

  • 16. Data: 2009-02-03 15:34:37
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Tomek Głowacki pisze:
    > Nie, po prostu pytam o inną możliwość niż ksero książeczki.
    decyzja (lub odpis decyzji) z WKU

    A co do wcielania w kamasze - podobno brakuje jeszcze jakiegoś
    rozporządzenia MON i WKU nie wpisują do książeczek uregulowanego
    stosunku do służby wojskowej...

  • 17. Data: 2009-02-03 17:55:51
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:gm9feg$61f$1@news.wp.pl...
> [...]
    > zameldowania i wymeldowania :-))
    >
    > I jak Cię jakiś urząd z nienacka złośliwie zaskoczy, to Ty go książeczką

    Ja się przemeldowywałem i babka przymknęła oko na brak książeczki wojskowej,
    która zginęła mi gdzieś lata temu. No ale to był Nadarzyn, dla tego kto
    pracuje w administracji publicznej to wszystko wyjaśnia...

    k.

  • 18. Data: 2009-02-04 08:27:33
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Pewnie w ramach zasięgu tej samej jednej WKU.
    JaC

    -----

  • 19. Data: 2009-02-04 15:30:29
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:gmbj3n$gd2$1@news.wp.pl...
    > Pewnie w ramach zasięgu tej samej jednej WKU.
    > JaC

    Nie wiem jaki ma zasięg. Wywiałem z wawy do Nadarzyna.

    k.