  • 1. Data: 2004-11-27 13:11:48
    Temat: kredyty gotówkowe?
    Od: "nurich" <n...@t...pl>

    Witam,
    może cos mi poradzicie, bo juz szukam i szukam w necie na stronach
    wszystkich banków i nic nie mogę znalexć sensownego. Potrzebuję kredytu
    gotówkowego na dowolny cel w wysokości 30 000 pln. Okres spłaty najlepiej
    4-5 lat. Kredyt w CHF. Bark mozliwości zabezpieczenia hipoteką, poręczycieli
    tez nie mam. Miesięczne rata jaką moge splacać według wszelkich kalkulatorów
    to ok 500 -600 pln.
    znacie taka oferte?

  • 2. Data: 2004-11-27 14:29:15
    Temat: Re: kredyty gotówkowe?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    nurich wrote:
> [...]
    > tez nie mam. Miesięczne rata jaką moge splacać według wszelkich kalkulatorów

    Zapomnij.
    30000 / 5 lat / 12 miesiecy = 500 zl.

    Musialbys dostac kredyt na 0% bez zapezpieczenia i bez poreczycieli.

  • 3. Data: 2004-11-27 14:30:27
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "nurich" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    > to ok 500 -600 pln.

    zastanow sie czlowieku czego ty oczekujesz ?
    od kredytu 30ooo same odsetki to jakies 300 zl miesiecznie (w pierszym roku
    nawet wiecej) , a ty chcesz to splacac po 500 zl ?? to na ile ten kredy ma
    byc - na 10-20 lat ?
    zmien zalozenia i sposob gwarancji splaty - to i bank sie pewnie jakis
    znajdzie, a przy tej kwocie kredytu gotowkowego raty miesieczne musisz
    podniesc i to znacznie - albo cie po prostu nie stac na ten kredyt, obawiam
    sie rowniez ze i okres kredytowania 5 lat dla kredytu gotowkowego - to zbyt
    duzo.

    prawdopodobnie opierales sie w teorii na kredycie samochodowym - ale
    niestety - przy gotowce - nie da sie tego zastosowac, to inny zupelnie
    kredyt i inne procenty,
    spodziewaj sie okresu splaty 3 lata max, oprocentowanie rzeczywiste na
    poziomie 16-18% minimum.