  • 1. Data: 2005-02-14 10:48:06
    Temat: kredyt pod zastaw mieszkania?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    witam po raz kolejny

    mam pytanko czy jest to mozliwe, a jesli tak to w jakim banku

    czy mozna wziac kredyt gotowkowy, np na remont mieszkania czy cokolwiek
    innego pod zastaw mieszkania, bez ustanawiania hipoteki?

    sek w tym ze mieszkanie jest wlasnosciowe, jednk nie posiada hipoteki, gdyz
    w spoldzielni byly jakies problemy z podzialem gruntow

    kwota kredytu w stosunku do wartosci mieszkania to przynajmniej jakies 1:10

  • 2. Data: 2005-02-15 07:33:02
    Temat: Re: kredyt pod zastaw mieszkania?
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

> [...]
    > gdyz w spoldzielni byly jakies problemy z podzialem gruntow
    >
    > kwota kredytu w stosunku do wartosci mieszkania to przynajmniej jakies
    Jeśli chcesz to z poreczycielami :( własny kąt lokatorski pko bp

    --
    Dawidek

  • 3. Data: 2005-02-15 19:27:33
    Od: r...@p...onet.pl

    Ja bym się bał brać kredyt pod zastaw mieszkania. Czy przypadkiem nie stracisz
    mieszkania za spóźnioną spłate i to jeszcze za 10% jego wartości? Zastanów się,
    albo lepiej przeczytaj KC i dowiedz się co to jest zastaw i czy to się różni od
    hipoteki.