  • 1. Data: 2005-02-14 10:10:17
    Temat: Przelew z mBanku do MultiBanku - pytanie
    Od: "Sim Kloner" <s...@s...pl>

    Czy przelew wysłany z mBanku do Multibanku dojdzie od razu tak jak wysłany z
    mBanku do mBanku ?
    W sumie mBank i Multibank należą do BRE.
    Wysłałem przelew po południu. Kasa od razu zeszła z konta. Data operacji i
    księgowania jest taka sama. Sprzedający twierdzi, że nie dostał od razu,
    tylko na następny dzień.

    SimKloner
    --
    Klonowanie kart www.simemu.pl Forum www.simemu.pl/forum

  • 2. Data: 2005-02-14 10:13:13
    Temat: Re: Przelew z mBanku do MultiBanku - pytanie
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Sim Kloner napisał(a):
> [...]
    > księgowania jest taka sama. Sprzedający twierdzi, że nie dostał od razu,

    I ma racje.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2005-02-14 20:50:30
    Od: "Multic" <j...@g...pl>

    BRE, Multi i mBank to ta sama instytucja ale różne numery rozliczeniowe,
    więc przelew idzie tak jak między niezależnymi bankami.

  • 4. Data: 2005-02-14 21:21:58
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Feb 2005 21:50:30 +0100,
    osoba podpisana: Multic <j...@g...pl>
    napisała:
    > BRE, Multi i mBank to ta sama instytucja ale różne numery rozliczeniowe,
    > więc przelew idzie tak jak między niezależnymi bankami.

    O, interesująca teza, możesz rozwinąć?
    Zwłaszcza w kontekście np. Pekao SA, którego każdy oddział ma inny numer
    rozliczeniowy, a przelewy są (w zasadzie) on line.
    KJ
    PS. No chyba, że o innych numerach mówisz.
    KJ

    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 5. Data: 2005-02-15 07:35:53
    Od: "Multic" <j...@g...pl>

    kontekstu poszukaj w swojej główce a jak nie masz czegoś mądrego do
    napisania to...

    możesz oczywiście mieć inną koncepcję ale wiedzy chyba nie masz

  • 6. Data: 2005-02-15 09:21:27
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Multic napisał(a):
    > kontekstu poszukaj w swojej główce a jak nie masz czegoś mądrego do
    > napisania to...
    >
    > możesz oczywiście mieć inną koncepcję ale wiedzy chyba nie masz

    Chyba nowy jesteś na grupie...

  • 7. Data: 2005-02-15 19:18:28
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Feb 2005 08:35:53 +0100,
    osoba podpisana: Multic <j...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > możesz oczywiście mieć inną koncepcję ale wiedzy chyba nie masz
    Więc czekam aż się swoją podzielisz. Go on.
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko